Frica de moarte

Pana nu demult eram deranjat de sarbatorirea anului nou sau a aniversarilor mele. Ma gandeam „cum poate cineva sa sarbatoreasca trecerea unui nou an din viata noastra/mea!?” Cand toti ne dorim sa imbatranim cat mai greu, unii se bucura cand mai trece cate un an din viata lor. Asa vedeam eu lucrurile inainte. Intre timp mi-am schimbat radical punctul de vedere. Am realizat ca lumea nu sarbatoreste defapt, trecerea unui alt an, ca imbatranesti si te apropii cu pasi repezi de o moarte naturala, ci, ca a mai trecut un an cu bine si nu i-a prins vreo moarte accidentala!

Auzisem de celebrul om caruia ii era frica de ziua de 13 si de ziua de marti, omul era paranoic. Intr-o zi de marti, 13, a hotarat ca se teme prea mult pentru viata lui si a hotarat sa ramana in casa. Insa, in camera lui a intrat o viespe, l-a intepat, iar acesta a murit. Care-i morala?

Astazi la farmacie, un batranel ne-a intristat cu povestea lui. Sotia lui tocmai se stinsese din viata. Umbland prin curte in picioarele goale, calcase pe o viespe. Intamplarea i-a fost fatala, femeia era alergica si a intrat in soc anaflactic. A murit in salvare pe drumul catre spital.

7 răspunsuri

  1. Unde a trăit până la bătrâneţe de nu a mai fost înţepată? Culmea e că nici eu nu am fost înţepat de viespi, albine, păianjeni mari sau altele şi prin urmare pot avea acelaşi SFÂRŞIT. Chiar îmi dă de gândit!

  2. Nu cred in superstitii, dar cred in destin… Ma gandesc ca oricum isi face omul viata, orice decizie ar lua la un moment dat tot acolo se ajunge, si tot atat realizeaza in viata.
    Si mai cred in treaba aia cu ghemul…. cand e sa ajunga la sfarsit, ajunge si nu te iarta. Poti fi intr-o masina blindata, poti fi calare pe motor, cand acel ghem se termina poti fi in casa si te inteapa o viespe!
    Cred ca acest curs al vietii este deja predestinat pentru fiecare in parte de catre DUMNEZEU!

  3. Ba, frica de moarte e o expresie a instinctului de conservare. Tocmai mi-ai dat o idee.

  4. @ cristean

    Pentru asta exist: sa inspir… si sa expir! 🙂

  5. De ce ti-e frica de aia nu scapi.. Sunt sigur ca viespea auzea povesti cand era mica cu „ai grija sa nu calce vre-un om pe tine” dar nu a crezut ca i se poate intampla asa ceva chiar ei.

  6. Ce trist… 😦
    Eu ma gandeam ca fiecare Nou An indiferent ca e pentru toti, fie doar pentru mine, e un prilej f bun de a ne strange prietenii si de a ne bucura impreuna. Viata e formata din multe mici bucurii, nu-i asa?

  7. zici ca e o intamplare din filmele sf!
    @mielu
    interesanta perspectiva1

Lasă un comentariu