Numere de telefon la intamplare…

Sa spunem ca esti un detectiv, din aia gen CiSiaI (CSI – criminalisti), si gasesti la locul crimei un biletel. Pe bucata de hartie e scris un numar de telefon, insa fara doua dintre cifre. Care cifre ti s-ar parea mai usor de ghicit primele sau ultimele. Sa presupunem ca „actiunea” se petrece in Romania si ca numarul de telefon este un numar de mobil.

Azi am avut nevoie de un numar de telefon. Nu-l mai aveam, dar stiam pe cineva care ma putea ajuta. L-am sunat pe fix (pentru ca nici numarul de mobil al persoanei de legatura nu-l aveam!!!) si m-a pus sa astept sa-mi gaseasca numarul solicitat in agenda telefonica. L-a cautat, l-a gasit si mi l-a dictat prin telefon: „Puncte-puncte 222 380. Măi asa imi apare in telefon!” Zic: „Pai intrati sa vizualizati numarul…” El: „Pai am intrat! Lasa ca-l sun eu si il intreb exact cum incepe si te sun.”

Ce-am facut eu? Pai am luat-o pe ghicite! 🙂 Rationament: e numar de mobil deci trebuie sa inceapa cu „07”, dar oare de la ce companie de telefonie o fi?! Asa ca le-am luat la rand si am inceput cu Orange: 0744… numar nealocat, 0740… numar nealocat, 0741… „greseala”, 0742… „greseala”, 0745…, 0746…
Am trecut la vodafone: 0723…, 0726…, 0721…, 0729…
Apoi am renuntat 🙂

Pe seara m-a sunat omul de legatura sa-mi dea numarul. El „0 7 4 5” Eu, fara sa astept sa termine, imi verific lista de numere incercate si zic victorios „L-am incercat! Si nu…” El continuand „0 9 4 5 # %” Eu „!!! Multumesc !!!” 🙂

13 răspunsuri

  1. nu inteleg… :))

  2. Deci CSI e CieSaI, nu CiSiaI 😛
    Apoi, cu telefonul care e faza, ca pana la urma era alt numar….?

  3. Bine ca te-ai lamurit ca si azi o tineai tot cu numerele pierdute si regasite intro forma eranata. Te salut, Andrei si mai astept alte **articole**.

  4. Prietene lasa serialele si numerele de tel si apucate de treaba ca trece vremea si nu iti dai seama :))))

  5. 07419557** este nr meu dac vreti sa vb facetimi multe apeluri

  6. @ florina
    Nu stiu daca e numarul tau si nu vreau sa creem probleme unei alte persoane, asa ca am pus cu steluta ultimele doua cifre. 🙂
    Cine vrea sa afle numarul tau sa o ia prin incercari 🙂

  7. Andrei, cam multe combinatii luate cate doua? ne cam bagi in ceata! Poate Florina se simte singurica! Si mai e o problema, daca U ai „ascuns ” doua cifre din nr. dat publicului de catre Florina inseamna ca si eu voi nfi * CENZURAT * de tine atunci cand vei simti ca nu_ti convine ce scriu in comentariile mele? Sa te fereasca Dumnezeu sa/mi faci asemenea lucru ca ma voi intoarce cu toata RAUTATEA impotriva ta! In mare parte am glumit, dar totusi exista si un sambure de adevar, samburele fiind chiar ESENTA.

  8. @ OMU
    Daca eu ma dau drept Gigi si-ti public numarul tau de telefon (pe care nu-l am) si spun ca e al meu, iar tu te trezesti cu telefoane la 2 noaptea, cum te-ai simti?! 🙂
    Eu am patit o chestie nasoala odata. Am timis un mesaj cuiva de ziua lui, numai ca intre timp persoana isi schimbase numarul de telefon. Asa ca, restul zilei am primit mesaje cu injurii atat la adresa mea cat si la adresa sotiei mele. De ce? Pentru ca il deranjasem pe respectivul individ cu mesajul meu de „La multi ani”!

    • Daca vei arunca aceasta chemare o Domnului Isus catre viata sa
      stii ca intr-o zi vei regreta pentru ca nu ai ales sa accepti
      realitatea Biblica. http://www.crestinul.ro/iadul.htm
      Dumnezeu ne iubeste si L-a dat pe Singurul Sau Fiu pentru noi
      pacatosii , cereti iertare pentru pacatele tale si vei fi salvat !

  9. CORECT!!!! Dar, grija mare cu CENZURA!Pe curand!

  10. vreaus i o baza dedate cu numere de telefon

Lasă un răspuns

