firefox se simte jenat

😉

firefox e jenat

9 Răspunsuri

  1. lol, am primit si eu mesaju asta si m-a amuzat traducerea

  2. s-a jenat si al meu, tot astazi🙂 M-a induiosat mesajul lui.

  3. Bine ai revenit la munca…

  4. E pe bune? Cat de tare… :))

  5. am patit acum 2 ore simpatica treaba:P

  6. Eu de ce nu?😦
    La mine cred ca se simte mai confortabil si nu se jeneaza asa usor!

  7. mesajul asta l-am primit si eu de cateva ori… desi la inceput a fost amuzant, a tinut-o cu eroarea asta vreo 10 minute…

    PS. dam un amical pe hattrick?😛

  8. aaa…mi s-a intamplat si mie la ora de informatica si am picat de ras, impreuna cu un coleg=))

Lasă un răspuns

