Convocare

burlanePe 2 s-a convocat (vezi anexa [3])! S-a discutat problema izolarii termice si implicit a cea a fatadelor blocurilor comunale pe care n-are rost sa le mai descriu, vezi poza din stanga. E bine ca s-a adunat lumea sa discute problema, insa sunt reticent ca se va intampla ceva prea curand. De ce? Din mai multe motive:
– necesita fonduri serioase, iar acum sunt multe lucrari in constructie pe la noi pe aici si pe deasupra mai e si criza!
– reticenta oamenilor (ca sa nu-i zic altfel); desi locatarii vor plati 20% din valoarea totala (vezi anexa [1] sau [2]) pentru multi va fi „mult”, poate sa fie si 5 lei si lor tot mult li se va parea (vorbesc de aia carpanosi/caposi, nu de oamenii care intradevar nu-si permit astfel de investitii – pentru acestia din urma primaria va acorda ajutor sub forma de imprumut, suportand cele 20 de procente – vezi anxa [2]); altii nu vor da din principiu. Si aici ar trebui sa se vina cu o lege, ceva… Am vazut in Focsani blocuri care aratau ca o tabla de sah: un apartament era izolat termic, unul nu, unu’ da – unu’ nu, urat!
– si probabil si alte lucruri care fie nu-mi vin in minte acum, fie nu am cunostinta despre ele.

Concluzia intrunirii a fost ca se va face izolarea termica a blocurilor, insa nu s-a fixat o data exacta, se vrea a fi in viitorul cat mai apropiat. Vom trai si vom vedea.

Pentru mai multe informatii vezi anexele.

ANEXE
[1.] OG18_2009
[2.] izolare-termica-blocuri-gugesti_afis
[3.] convocator_afis

12 răspunsuri

  1. gata, inca putin si ajungi consilier local. ai grija ce partid iti alegi!:))

  2. Este o vorba : Da MUIE-ţi-s posmeţii? Ce bine se potriveşte! păi când am izolat eu apartamentul, nu mi s-au dat nici măcar diblurile, sau o mistrie şi la alţii le izolează 80 % statul şi nu-s de acord. Aştept poate cu ocazia aceasta mi se vor restitui si mie cei 80 %, GLUMESC NORMAL. Trebuie avut totuşi în vedere ca statul prin măsurile sale să nu nedreptăţească o categorie de cetăţeni, şi nu mă refer doar la mine ci şi la mulţii oameni care-şi duc viaţa la ţară la case , NU LA VILE! Şi pe acestă temă sunt multe de spus!!!!

  3. Vezi tu mai omule cam cum sta treaba pe la noi si cred ca stii forba aia Fiecare se descurca cum poate si cand tu teai descurcat nu a stiu nimeni k poate ai luat materialele mai eftine ca vb aia apartii de stat, ca cam asa merg lucrurile la jobu vostru, toata treaba e haina si sper sa nu te supere adevaru si numai cerceta atata ca o sa te imbolnavesti parerea mea 🙂

  4. Cand sau cand??? Aceasta-i intrebarea! Daca se lucreaza in ritmul in care s-au mai desfasurat lucrari prin comuna, vorba aia de la noua pan` la doua, la pastele cailor vom avea izolatie la blocuri! Hai cu trotuarele dom` primar, ca ne-am saturat de mers prin nisip, d`apai sa ne mai intre si-n ochi, ca de bate vantul prin comuna!

  5. n-o sa plateasca nimeni nimic..ca n-au nevoie! asta o sa fie motivul

  6. Sunteti rai cu oamenii… Nu cred ca or sa fie multi care n-or sa vrea. Dar, eu nu cred ca o sa se intample cat de curand! Si plus de asta, n-or sa reziste, ca se afuma imediat ce vine iarna! E bataie de joc ce se intampla.

    Eu cu vecinu de la 1, care m-a afumat toata iarna, ca shunca `ceea cu boia, n-am ce sa discut, ca e nesimtit si la iarna! De fapt el e nesimtit dintotdeauna, doar ca iarna isi da imi petic. Dar cum: ASA-I LA TARA, E FUM!… Ce mai ramane de facut???

  7. Pey mie nimeni nu mi-a izolat celula cat timp am stat la mititica…

  8. Hopa !! A ieşit nuţu cămataru de unde a fost dus de braţul drept al legii ( care totuşi nu a dus şi oamenii suspuşi implicaţi în afaceri ilegale). pai bine mai nesimţitule iti permiti sa consideri ca mai e acum stat politienesc? Unde traieşti tu? prezintă macar o fotografie , dacă ai BILE! Cer asta nu că aş fi vreun mare războinic ci pentru a-ţi prezenta factura izolaţiei apartamentului ( de la S.C.), izolaţie efectuată de soţia mea cea fără HAINA invocată de tine în perioada cât eu eram detaşat ( pe banii mei) la Mangalia. Nimic nu mă indispune mai mult decât generalizarea unor comportamente JOSNICE ale unor membri ai unei profesii la toţi membrii! Nici eu nu le apreciez pe aceste comportamente şi de aceea am plecat din zona lor şi mi-am schimbat locul de muncă. Apropo, acum 2 ore chiar am primit o remarcă în urma unui examen: Sigur nu e politist! Mi-am asumat prezentul şi am recunoscut că de fapt sunt, dar vreau să părăsesc acest sistzem în care sunt HULIT fără vină!! TU AI RESPONSABILITATEA PROPRIILOR CONVINGERI ŞI IDEI?

  9. @ OMU

    Nu te impacienta. Si eu (de fapt toti) suntem supusi la astfel de tratamente, de generalizari. Toti farmacistii sunt cu nasul pe sus, toti politistii sunt spagari, toti medicii nu sunt pregatiti suficient si fac malpraxis, toti popii sunt curvari (nu ma refer la Cristi 🙂 ), si asa mai departe.
    Eu nu mai bag in seama ce spune lumea. Cine vrea sau are ocazia sa ma cunoasca, poate sa traga atunci concluziile, chiar daca a auzit/i s-a povesti altceva despre propria-mi persoana.

    E o chestie care se manifesta nu nu mai la noi (in Romania), e universal valabila: oriunde ai fi, orice meserie ai avea „daca nu esti cu noi, esti impotriva noastra!”. E greu sa fi cinstit intr-un mediu corupt, e greu sa fii sincer cand toata lumea minte… E greu, dar nu imposibil!

    Iti recomand sa emigrezi. Un politist in Irlanda castiga 2500 – 3000 euro. Eu zic ca e ok… 🙂 Iar daca cineva se ofera sa-i dea „o atentie” este invitat instantaneu la parnaie! Imi place ideea!

  10. Aşa aş vrea şi eu! Dar să mai spun UNA TARE pe această temă: Am fost la o nuntă ( unde de altfel am avut plăcerea să-ţi revăd sora) şi normal vine vb între oameni ( ERAM 3 DE VORBĂ),despre împricinaţii poliţişti. Zice unul: Bă da ăla lu’ CRINTEA pe unde’i că nu l-am mai văzut? Zic, a plecat la Focşani, da’ bine că s-a dus! (SÎC) El: Bă ce mi-a făcut….. şi-mi explică o întâmplare de acum 3 ani ( când eu nu eram la Gugeşti) cum că ăla lu’ CRINTEA i-a vb. urât şi că el putea să-l bată , dar i-a fost ruşine de alt poliţist care era de faţă. Zic trebuia să-i dai una în bot! Nu i-am spus omului că eu eram ăla lu’ CRINTEA, interlocutorul lui şi era prima dată când îl vedeam ! Apoi s-a luat de ăla lu’ Dănilă ( Marius) care’l amendase ( de faţă era şi Liviu Dănilă ) , dar de fapt s-a răzgândit era alt poliţist gugeştean : ăla lu’ Gavrilă şi tot aşa…… cum pot fi oamenii aşa de PROŞTI, PERFIZI etc.????????

  11. @ OMU

    Tare faza. Uite si te mai plangi ca n-ai subiecte de blog!! 🙂

Lasă un comentariu