Tehnologia asta…

Am ramas traznit cand am vazut filmuletul asta. Pacat ca nu il pot posta pe wordpress, insa vi-l pot impartasi prin alte cai: CLICK PE POZA DE MAI JOS

milo

Recunosc faptul ca prima data l-am vazut pe blogul lui Gabi Cotabita.🙂

5 Răspunsuri

  1. Si nu ti-a transpirat imaginea??????

  2. this is sick!!! ne indreptam catre filme sf

  3. Deci la mine nu merge, se tot incarca si nimic :((

  4. Trebuie sa dai play…😀

  5. Hai mai, chiar asa ai crezut…
    Am dat play si se tot gandeste si nimic… poate o fi ceva de la conexiunea mea la net sau cine stie, mai incerc si altadata.
    Auzi la el, sa dau play!!!😛

Lasă un răspuns

