Super oferta la Carrefour – partea a 2-a

Hai ca incep sa fac serial cu ofertele de la supermarket.

Din ciclul „Cum se mai arunca omul cu scafarlia inainte cand vede cuvantul ‘oferta’ sau ‘gratis'” va prezint oferta zilei:

Doua cutii de Calgon (a cate 500g fiecare) la incredibilul pret de 23.20 RON!!!

oferta01oferta02

Oferta e cu atat mai „super” cu cat o cutie de Calgon de 1kg (adica aceeasi cantitate cu cele doua cutii de 500g la un loc -> 500+500=1000g=1kg) se gasea un raft mai jos cu 23.00 RON! 😀

Numai la Carrefour!

16 răspunsuri

  1. E bine că faci cunoscute aceste înşelăciuni. şi eu am observat genul ăsta de ” ofertă” pe la şampoane, pastă de dinţi, etc…
    Totuşi un cumpărător cumpătat e cel care CAUTĂ, COMPARĂ,DISCERNE şi CUMPĂRĂ ! E necesar să fie respectate toate etapele.

  2. inca nu au facut update la sistemul de management al datelor. tre’ sa vina si la ei decizia de afara, ca de capul lor nu-i duce mintea. romani, ce sa le faci. de-aia vezi oferte din asta.

  3. mai sutn si cazuri din astea…de obicei ofertele chiar sunt mai rentabile..ex eu mi-am luat un parfum la un pret mai mic, si acelasi parfum pe acelasi raft era mai scump pt ca: nu mai facea parte din editia limitata mai ieftina:))
    sau un pachet promo tot la parfumuri cu crema de corp era mai ieftin decat parfumul singur..tre sa te uiti atent si poat chiar faci smart shopping

  4. De aici zicala, nu e prost cine cere ci ala care da…….

  5. Foarte tare, bravo 🙂 Probabil era Super Oferta pentru ca puteai sa tii tu o cutie si una sa o faci cadou cu ocazia unei onomastici, ceva 😀 Sau da mai bine cand ai in dulap mai multe cutii, sa moare vecinele de ciuda care vin sa imprumute mereu cate ceva 🙂

  6. Hei, 6 zile fara nimic nou… Totul bine pe acolo?

  7. TE-A ” RUPT ” ROMTELECOM?

  8. asta da serial sa nu il abandonezi .
    super oferta , adevarul ca merita toti banii 😛
    LA MAI MULTE OFERTE

  9. http://omulvaly.wordpress.com/2009/09/27/aviz-amatorilor/
    E modă cu ţepele sub orice formă!
    Cred că o să formez un DNA al consumatorilor după exemplul studenţilor!

  10. auzi, da’ tu gata, nu mai scrii?

  11. Stati ca l-am vazut eu zilele astea, nu e pe acasa. Da el de veste curand, presimt 🙂

  12. Ieri, in Carrefour Timisoara,cel proaspăt deschis. Mă duc să văd care-i treaba, cum sunt prețurile. Am vazut lame de ras Bic sensitive, 5+1 gratis la 5,89 ron.
    Eticheta clară, aferentă produsului. Bun, zic! Super. Le iau.
    La casă plătesc mai mult decât socotisem. Mă uit pe bon, văd:
    * !Lame Bic Sensitive Oferta- 12.45 ron! *
    Booon. Spun casieriței.
    Casierița îmi explică cum că prețul real e cel de la ea, nu de la raft, și n-are ce să-mi facă decât să dau produsul înapoi și să-mi dea banii. Ok…ea pleacă să rezolve treaba, eu aștept,se face coadă…Vine înapoi cu banii și cu bonul meu. Îmi dă banii, eu plec. Mă uit la bani:12ron fix.
    Tot m-au făcut cu 45 de bani!

  13. voi cumpara si eu un lefterandrei de asta

  14. n-ai voie sa faci poze in interiorul magazinului din cate stiu eu

    • Ai dreptate. Nu m-am putut abtine. 😀 Mi s-a parut amuzant la timpul respectiv. Acum nu mi se mai pare ceva iesit din comun…
      Mai, sa stii ca pe langa faptul ca n-ai voie sa faci poze mai e si chestia aia cu mancatul in spatiul comercial. Multi mananca si dintre ei majoritatea uita sa mai si plateasca. Asa ca eu zic ca n-am facut chiar asa o fapta rea ca am tras vreo doua poze. N-am pagubit pe nimeni, iar in afara de reclama (chiar si negativa) alta ilegalitate nu cred ca am comis. 🙂

Lasă un comentariu