Nemultumiri de internaut roman

Faceam parte din categoria oamenilor care au acces la internet si la serviciu. Acum lucrurile s-au mai schimbat putin. Am in continuare internet, insa acesta este inutilizabil, deoarece nu prea merge sau hai sa-i spun ca merge cu „viteza melcului turbat”.

Ca sa stiti toatele datele problemei va informez ca am internet si telefonie fixa de la ROMTELECOM (mare greseala, stiu).

La inceput am crezut ca e calculatorul slab, apoi am dat-o pe alti vecini, care probabil intra si ei pe aceeasi „teava” cu mine, si deci mai pierd din viteza, apoi am zis ca o fi de vina vremea si asa mai departe. Viteza scadea pe masura ce zilele treceau.

Ma gandeam sa sun si sa-mi reziliez contractul sau macar sa-mi imbunatateasca ce putea fi de imbunatatit (mentionez ca abonamentul la internet nu e cel standard, ci e un abonament destul de bun, cel putin asa apare pe hartie).

Am tot zis ca sun si am tot amanat pana am uitat. Azi am dat drumul la TV (Dolce) (nu prea ma uit la televizor) si imi apare plicul pe ecran, semn ca primisem un mesaj. Am deschis mesajul, ca sa vezi, era exact raspunsul la intrebarile mele. Dupa ce am vazut cat costa sa dau un telefon… am renuntat. (vezi poza)

dolce

13 răspunsuri

  1. huooo romtelecom….eu le urez faliment grabnic

    fac 2 ani de cand nu mai am treaba cu ei, dar tot imi sunt antipatici la maxim…..mi-a luat 6 luni si Nshpe mii de cereri sa reziliez contractu cu ei si singura modalitate prin care am reusit a fost sa nu mai platesc factura

    nu zic ca unde m-am bagat e raiul (UPC) dar cel putin nu mai am senzatia ca sunt talharit….. auzi, 6 euro min….mai bine sun de banii astia la linia fierbinte ca sunt fete mai dragute si mai de ajutor

    nu mai stiu cum e acu dar cand am plecat de la romtelecom de banii de abonament aveam 0 min incluse si dupa 1 min te taxau la 30 secunde, pe cand la upc pe bani mai putini imi dadeau minute nelimitate in orice retea nationala, iar la restu te taxau la 5 sec dupa 1 min.

    dupa cum ziceam, faliment grabnic romtelecom !!!

    • O sa incerc si eu sa reziliez. Ca deja nesimtirea e mult prea mare. Mai ales ca suntem intr-o societate in care exista concurenta acerba. Eu nu stiu ce strategii pe termen lung au companiile astea, ca vad ca majoritatea se gandesc la teapa imediata si nu la pastrarea clientilor. Nu stiu unde vor ajunge si sincer nici nu ma intereseaza…

    • Si eu sunt cusurgiu la net si TV. Dar trebuie sa recunosc ca am doi ani de UPC fara probleme, cu servicii fair-play. Uite ca le fac reclama pe gratis… (in schimbul rabdarii lor de a le plati factura cu 10 zile peste deadline, ca asa e cu leafa…
      Pe scurt si in concluzie, fata de Romtelecom UPC zbarnaie. Adica n-am de ce ma plange.

      Si – era sa uit – salve tizule:)

      • Si eu mi-as baga internet de la oricine altcineva, insa doar romtelecomul „actioneaza” in satul meu 😦 as ca n-am de ales. Unde-i concurentaaaaaa!!!!

  2. Şi eu am probleme acum, de 2 zile, cu viteza la net, însă aştept să verific dacă nu cumva am eu probleme cu calculatorul,în speţă dacă nu o fi plin de viruşi. După aceea o să văd cum rezolv problema în funcţie de natura ei.

  3. Si m-ai bagat si pe mine in Romtelecom, ti=aduci aminte? Acum un an. Deabia astept sa se termine contractul in octombrie. Ca le platesc o groaza de bani.

    • Atunci, ca si acum, era singura optiune… Daca nu se deschid noi oportunitati in comuna noastra pentru intrenet, mai bine stau fara, decat sa mai platesc la Romtelecom pentru niste servicii infecte!

  4. Eu sunt la alt furnizor si poate e mai bine cu viteza si accesul la net, dar la capitolul Rel cu Clientii sunt cu totii varza – li se rupe de clienti! Dupa cum v-ati dat deja seama, am intrat de cateva ori in contact cu ei si… degeaba!

  5. asa e peste tot in legatura cu relatia cu clientii! si nu doar in domeniul asta…cel mai tare ma deranjeaza la romtelecom Dolce. e o absurditate sa stai ca bou’ cu tv-ul in casa dar sa nu ai cablu decat pe unu! sau daca ai 4 tv-uri sa ai nev de 4 transmitatoare d’alea

  6. doamne fereste ce pret! de banii aia inviti un prieten care se stie la calculatoare (toata lumea are unul din ala) si`l omenesti cu o pizza si suc/bere si esti mai realizat.

  7. Dacă şi apelul la 930 e pe bani …

  8. Am fost ieri la cineva cu net pe Dolce / Romtelecom. In 20 minute a cazut netul de 3 ori. Da/tii dracu* !!! Nu mai exista O.P.C.?

  9. La ce te mai asteptai de la ei ?!?! Eu m-am lamurit cu ei de cand a fost asta iarna „oferta” cosmo cu telefon nokia xxxx la 1 leu; cand merg la ei sa-mi fac abonament: „-Pai trebuie sa va faceti abonament pe fix la romtelecom sau sa aveti un abonament pe fix de mai putin de 6 luni.”
    Eu mai acid din fire:
    -Imi bag picioarele in voi, destept am fost ca am reziliat eu fixu acu 4 ani; o sa mai pun eu botu la ofertele voastre de la TV cand o fi tata patron la voi! Hai pa ca am pierdut destul timp cu voi, am mai si pierdut pauza de masa, ‘v’ar drq de mincinosi!

Lasă un răspuns

