Ce mai e nou pe la Gugesti

004Dupa cum scria amicul aici, se pare ca in week-endul care tocmai a trecut am fost vizitati de hingheri. Sunt sceptic cu privire la actiunea respectiva (s-au mai strans caini si in trecut si la cateva zile au revenit in localitate) insa nu prea am mai vazut patruped prin comuna. Exceptie fac mult adoratii caini din zona de nord a Gugestiului (intre nou construita „catedrala” si blocurile ANL) pe care hingherii par ai fi ratat. Nu stiu sigur daca a fost omisiune sau intentie, stiu sigur ca acolo sunt probleme mai mult cu oamenii decat cu cainii prin prisma faptului ca locatarii blocurilor de acolo impiedica adunarea cainilor. Ii hranesc si ii protejeaza pentru ca acestia din urma (cainii) „Apara blocul!” sustin indarjiti humanoizii. Eu ma intreb de ce/de cine apara scara „gastile” de caini vagabonzi?! De teroristi? De hoti (care fura, ce?)… Am deviat. Revin.

001La gradinita cu program prelungit se continua lucrarile de renovare: izolarea termica si refacerea fatadei si inlocuirea acoperisului.

003In „Central park” (parcul central) Gugesti s-au instalat banci si cosuri de gunoi. Bancile sunt din lemn vopsit in portocaliu pe cadru de metal de culoare albastra iar cosurile de gunoi au culoarea verde fosforescent. Ma bucur ca pubelele sunt de o culoare tipatoare pentru ca nu se va mai putea folosi scuza „Nu le-am vazut, de aia am aruncat gunoaiele pe jos.”
Mai ramane sa vedem cat de civilizati o sa fim, daca o sa aruncam hartiile la gunoi, daca o sa folosim bancile pentru a ne bucura de o dupa-amiaza placuta si nu pentru a sparge seminte, daca o sa rupem florile si copacii, daca o sa spargem becurile la stalpii de lumina si asa mai departe. Vom vedea.
002

12 răspunsuri

  1. deci daca si acum vor mai exista gunoaie prin parc…frate, n-am vazut in viata mea atatea cosuri de gunoi intr-un singur loc..e misto

  2. Da, toate sunt multe, chiar si arbustii sunt desi , dar poate asa ne vor fi de ajuns. recunosc faptul ca nr. mare de bancute si cosuri de gunoi e ceva benefic si felicit pe cei care au investit pe aceasta linie. Urmeaza testul cel mare : Gugestenii in fata provocarii unui parc european de conditii civilizate. Oare se vor integra?

  3. Intr-o zi o sa vin si eu pe la Gugesti in calitate de turist, sa dau un os la caini si sa ma plimb prin parc.

  4. Trebuie sa ajung si eu pe acolo. Nu cred pana nu vad! 🙂

  5. hai ca arata bine acum

  6. io sunt in it de 2 ani si vreau sa vad biserica parcul si ce mai e nou pe acolo poasteaza tu niste poze te rog …mersi

  7. vreai mai multe poze cu gugesti te rogggg

  8. da este foarte frumos parcul dar cred ca au exagerat cu copaceii,

Lasă un răspuns

