Unii zic ca nu e voie!

In Focsangeles (ca sa citez un clasic in viata) se pun indicatoare noi, se fac strazi cu sens unic, oricum nimeni nu le respecta. O sa spuneti ca asa e la inceput, pana se invata lumea, ca din reflex o iau tot pe strazile pe care le stiau ei, chiar daca la intrare exista indicatoare cu „Accesul interzis”. Oare chiar nimeni nu se ghideaza dupa semnele si indicatoarele de circulatie? Pentru ce mai sunt puse, daca exista atitudini de genul „Dom’le eu merg pe strada asta de 30 de ani cu masina! Acum ce vreti sa n-o mai iau p-aicea c-au pus unii niste indicatoare?!”

intersectie001-Focsani1intersectie002-Focsani2

Ce e de facut? Pai o solutie ar putea fi un politist, care sa stea in intersectie, sa-i opreasca si sa-i informeze pe „neregulamentari” de noile indicatoare. Sa nu dea amenzi o perioada, doar sa atraga atentia. Stiu, nici asta nu e o solutie, unii o vor lua tot pe acolo, facand pe prostii de fiecare data cand ii opreste agentul.

E drept am omis un amanunt: desi pe bulevard apare indicatorul „Interzis la stanga” de doua ori, la cativa metri unul in fata celuilalt, pe strada cu pricina (adica cea pe care ar fi interzis sa intri) nu apare niciun indicator cu „Accesul interzis”! E comedie, ce mai!

De fapt imi bat gura degeaba. Ce sa mai ceri cetatenilor sa respecte indicatoarele cand insasi organele (legii, bineinteles) nu le respecta (vezi aici).

Nici nu vroiam sa mai public articolul asta, dar pentru ca m-am accidentat in timpul fotografierii, am zis ca totusi n-am varsat sange degeaba.😉

5 Răspunsuri

  1. Riscurile meseriei de futoreporter sau papazzari! La asa politisti de la circulatie, asa tara.

  2. In Iashington este la fel!

  3. „Pai o solutie ar putea fi un politist, care sa stea in intersectie, sa-i opreasca si sa-i informeze pe “neregulamentari” de noile indicatoare. Sa nu dea amenzi o perioada, doar sa atraga atentia” – s-a făcut eu chiar am vazut la Tv locală această acţiune şi ulterior am vazut echipaje la pânda după colt sancţionându-i pe cei care au intrat pe interzis… rezultatul l-ai observat.
    „E drept am omis un amanunt: desi pe bulevard apare indicatorul “Interzis la stanga” de doua ori, la cativa metri unul in fata celuilalt, pe strada cu pricina (adica cea pe care ar fi interzis sa intri) nu apare niciun indicator cu “Accesul interzis”! E comedie, ce mai!” – nu ai dreptate pt. ca venind dinspre Ceasul Rău ai voie să faci dreapta si nu poate fi pus indicatorul “Accesul interzis”!
    Imi pare rau pt. rana suferita!

    • Nu prind postul local. Cand am trecut eu pe acolo majoritatea faceau stanga, chiar daca era interzis…

      Aveam impresia „sos. Stefan cel Mare” va deveni drum cu sens unic. Se pare ca m-am inselat, de vreme ce tu zici ca dinspre „ceasul rau” se poate face la dreapta. Raman la ideea ca „e o comedie”: daca tot nu o faci cu sens unic la ce o mai interzici dintr-o parte, si asa straduta aia e minuscula si se parcheaza pe ambele sensuri de mers. Nici macar nu incap doua masini una pe langa alta… ma rog, nu e problema mea.

      Rana s-a trecut. Nu am vrut sa starnesc compasiune doar am explicat de ce am publicat totusi postul asta. Acum daca tot am starnit mila sa vina si cu ceva fructe, ca la spital, chiar daca rana s-a trecut.🙂

  4. La cat e de lata str. Stefan cel Mare spre gara, normal ca nu poate fi facuta sens unic, ar fi absurd. Problema este ca exista un singur semafor pentru inainte si pt la stanga (adica pe interzis cum ar veni acum), si se face coada in spatele lu ala care face stanga, plus ca tre sa dea respectivu o gramada de prioritati. Asta e consecinta latimii mici a bulevardului, care nu permite o alta banda speciala pt la stanga. In fine. Nu stiu daca m-ati inteles. Dar singura solutie e latirea bulevardului Bucuresti spre „ceasu rau”, cu adaugirea unei noi benzi pt la stanga. Oricum e prea mic orasul pentru cate masini sunt. Cred ca o alta solutie ar fi ca pe vremea comunistilor. In zilele cu sot circula masinile care au la nr., numere cu sot, si in cele fara sot, aidoma. Ori transformarea orasului intr-unul biciclist. Asta necesita timp si civilizatie.

Lasă un răspuns

