Nici mersul la wc nu mai e ce era odata. Criza!

01Imi pare rau ca doua din ultimele articole au legatura cu WC-ul, si va cer scuze, dar astea sunt vremurile… astea sunt subiectele. 🙂

Daca „te taie” nevoile fiziologice si esti in zona garii din Focsani nu-ti recomand wc-ul de acolo. Mai bine folosesti un gard pentru ca noua taxa de la toaleta din gara mi se pare absurda: 1 ron!

De ce s-a scumpit mersul la wc in public? E criza! Deci lumea consuma mai putin, atunci de ce sa plateasca mai mult dupa ce ca merg din ce in ce mai rar la buda!?

Vorba melancolicilor „tot mai bine era inainte„… taxa era doar de 50 bani. 🙂

Sursa poza

8 răspunsuri

  1. E scump indradevar, insa e golanie curata! Toaletele se afla in ingrijire si curatenie la o firma privata agreata de C.F.R. si pe bani cred multi. Recunoaste macar ca e curat. Iar daca te prind in zona cu nevoile la gard, vei da amenda mai mare ca un abonament la WC pe 3 luni! Mai bine ma cauti si te las la toaleta de la serviciu. Ce dracu ,parca erai civilizat, asa sfaturi dai?

  2. Mai nasol e atunci cand te taie nevoia si chiar nu ai acel 1 leu!

  3. Salut!
    Vrei sa facem schimb de link? Daca esti de acord atunci lasa-mi un comment in care sa imi spui cum vrei sa te trec in blogroll. Pe mine poti sa ma treci Achilianu
    sanatate…

  4. Mârlănia nu este scuzată de sărăcie. În Deva, în autogară, am plătit regeşte o zeamă cu numele de cafea la McCăcat ,numai ca să am dreptul de acces la wc – era cu cod de acces pe bonul de la caserie!!!!

  5. si eu am fost la deva la MC Cacat:))))))
    si am intrat intai la baie, same problem dar mi-a zis o angajata codul..oricum vroiam s asi mancam dar pur si simplu aveam alte nevoi intai:)

  6. in venetia am mers la un WC public si trebuia sa bagi o fisa de un euro la bariera, radeam cu prietenul meu ca in romania daca ai taxa echivalentul unui euro la WC te`ar bate lumea si ar face pipi pe tine :))

  7. Si eu am fost in Venetia si m-au luat durerile „facerii”. Am urmarit indicatoarele turistice de „toillete” si cand am ajuns surpriza: 1,50 euro intrarea- mi/a trecut brusc. Nu am vrut sa relatez acest aspect pentru ca e diferenta prea mare fata de gara Focsani pe orice linie ai vrea sa calculezi. Descurcaret cum sunt am gasit solutia: am intrat la Basilica de San Marco – 4 euro si avand acces la wc gratis, am socotit intrarea la 2,50 euro!

Lasă un răspuns

