Te-a lovit si a fugit!

Ai lasat masina in parcare si cineva ti-a lovit-o! Nu ai gasit niciun bilet cu numarul de telefon al celui care ti-a busit-o; ce faci?

Cand ai vrut sa dai inapoi sa iesi din parcare ai lovit din greseala alta masina. Nu e o stricaciune prea mare, dar totusi masina vecinului e avariata. Ce faci?

12 răspunsuri

  1. nu mi`am gasit masina lovita niciodata dar daca as gasi`o asa, m`as enerva rau de tot dupa care as duce`o la mecanic.
    in cazul 2, nici aia nu am patit, dar as lasa numarul de telefon ca si mie mi`ar conveni sa gasesc date de contact in asa situatie.

  2. La intrebarea 1.
    Mai intai ma uit daca am date de contact, daca nu, merg la politie, ca poate a fost el si a dat declaratie.
    Si daca eu nu apar in 24 ore la politie e posibil sa scape.

  3. La intrebarea 2.
    Ii las date de contact.

  4. Zic asa: sa ne comportam civilizat in ambele cazuri 🙂

    Uite inca un exemplu de biletel in masina – am mers in vizita la o prietena in Bucuresti (nu ruda cu voi :P), asa, si nu stiam unde sa las masina, asa ca am lasat-o pana la urma undeva unde nu scria nimic referitor la rezervarea locului de parcare, insa, ca masura de precautie, mi-am pus un bilet pe parbriz spunand – „Daca e locul tau, suna-ma si voi muta masina.” Asta ca sa ma asigur cat de cat ca nu supar pe nimeni 🙂

  5. Am gasit masina lovita chiar in fata la Politia Gugesti, (eu lucrand acolo) si am reparat-o eu ca nu stiam cine a lovito.La intrebarea 2 , nu o sa lovesc masina altuia parcata, pt. ca stiu sa conduc macar in parcare.
    P.S. Ori ai patit ceva recent?

  6. Eu am dat cu spatele in Moinesti si am lovit usor o masina. Dar foarte usor. Intelegi? Si ca atare, m-am facut nevazut intr-o clipita. Oricum nu cred sa fi sesizat nici in ziua de azi respectivul.

    Dar daca o gasesc lovita, ma duc la politie. Asa face tot romanu`. Ca sa nu mai facem diferente intre popoare. La noi asa se procedeaza. Ce tot umblam cu fofarlica si incercam din rasputeri sa ne schimbam. Nu se va intampla asta niciodata. Hai Kaizer!

  7. Am raspuns din punct de vedere al omului de rand, insa daca era sa pun accent pe partea legala a lucrurilor ………….. mai bine sa nu aflati!!!!
    Nu puteam sa nu remarc raspunsul Dianei !!!!

  8. Sincer, mereu am la indemana ceva de lasat biletele. Mai las cateodata si la altii – de exemplu, daca imi gasesc locul ocupat (locul meu de parcare platit si marcat ca atare), atunci las in geam biletelul cu „Lac platit, va rog nu mai parcati, multumesc!”
    Ideea e ca eu militez aprig contra violentei auto. Intr-o seara am parcat la mama 2 masini, intr-un loc complet neutru, in care mai parcasem de zeci de ori si intr-o ora mi-am gasit 4 cauciucuri taiate, cate 2 la fiecare masina. De ce? N-am aflat nici pana astazi. Cert e ca n-am mai parcat acolo, acasa am locuri platite, iar daca e ceva incert, las bilet, la mine sau la el.
    Asta-i viata!

  9. Nu am masina

Lasă un răspuns

