Super oferte la Carrefour!

Da sunt!
Dintre multele oferte va aduc la cunostinta doua dintre ele. Nu, nu am semnat vreun contract de publicitate cu aceasta companie chiar daca ne aflam in vremuri de criza.

oferta cappy cu colaPrima ar fi super oferta la Cappy, suc natural dupa cum se anunta pe la toate televiziunile (noi stim ca e plin de chimicale), la o cutie, primesti o doza de cola gratis! Ei, hai ca v-am dat pe spate. Sa presupunem ca acest suc, Cappy ar fi natural si tu, ca om care vrei sa consumi „naturale”, ce faci cu doza de cola? O dai la copii? O dai unor prieteni cu antecedente de ulcer? O dai unor prieteni supraponderali? ca e „zero”, deci dietetica.🙂 Dar cum Cappy e la fel de toxic ca si cola, imi bat gura de pomana.

curpapirnegru02Sa trecem la a doua oferta: hartia igienica… neagra!😀 Pana acum nu mi-a dat prin cap ca exista si asa ceva. As putea dezvolta subiectul si as muta discutia in zona wc-ului, dar poate unii dintre voi tocmai v-ati ridicat de la masa sau mai rau, vroiati sa mancati ceva. Deci nu intru in subiect, o lasam pe altadata. Totusi am cateva curiozitati: cine foloseste hartie igienica neagra si de ce? E mai sobra – deci o folosesc oamenii seriosi? -, negrul slabeste – deci o folosesc cei mai plinuti? – nu se pateaza… ah, uite ca am intrat in zona aia pe care incercam sa o evit.

Hartia igienica neagra oare o fi fost inventata de vreun adept al curentului emo? de vreun fan H.I.M., Marlin Manson? Sau poate chiar de Marilin Menson in persoana? Oricum, e scumpa. La aproape 4 lei rola de hartie nici nu ma mir ca nu am folosit niciodata.

Important este ca evoluam: pe vremea bunicii se folosea brusturele, acum am ajuns sa folosim hartie igienica de culoare neagra.

PS. Stiu ca mai exista si hartie de culoare galbena, roz, ce alte culori de hartie igienica mai stiti? (fara raspunsuri de genul „cacaniu”, va rog!)

16 Răspunsuri

  1. Nu ai ţinut cont de sfatul lui POPICK, şi ai vizitat Carrefour.Dacă e scumpă şi neagră hârtia igienică să înţeleg eu că se poate folosi de mai multe ori fiind şi ecologică şi economică???? Ce scria pe instrucţiunile de folosire?

  2. In primul rand Popick a dus in eroare cititorii: el nu a cumparat de la Carrefour, ci de la Mediagalaxy. Chiar daca se afla in acelasi complex comercial, sunt total diferite! Ai grija de unde te informezi!😉

  3. am eu acasa hartie igienica lila si miroase a levantica…:))) nu am stiut ca are si parfum insa m-am amuzat tare cand am desfacut pachetul :)) si miroase cu draci….parfumeaza baia😉

  4. am uitat sa te intreb…ai gasit scaune cum vroiai tu pana la urma?

  5. Conform raspunsului tau astept : „in al doilea rand „!
    De asemeni astept raspuns la cele doua intrebari ale mele!Drum bun!!!

    • In al doilea rand Domo nu e acelasi lucru cu Kaufland!😉
      Raspuns la intrebarile tale:
      1. nu, nu e economica deloc si nici nu se poate folosi de mai multe ori!🙂
      2. nu am citit instructiunile de folosire. (sincer sa fiu, nici nu cred ca are asa ceva!😉 )

  6. O fi Cappy plin de chimicale, insa tot e un picut mai bun decat detartrantul numit Coca-Cola. Eu am mers azi la cumparaturi aici, in Cork, si fiind in pana de hartie igienica am analizat oferta din Lidl. Nu am plac sofisticariile, cu atat mai putin cand vine vorba despre hartie igienica, insa cel mai simplu sortiment pe care l-am gasit este reprezentat de hartia igienica cu Aloe Vera si pictata cu floricele🙂. Chiar artistica si miroase tare frumos, parca nici nu imi vine sa o folosesc.😀 Este marca Floralys, daca ati mai auzit de ea, eu nu am mai auzit, cred ca e o marca interna Lidl.

  7. bai, n-o sa-ti vina sa crezi, ca nici mie nu mi-a venit. am fost in focsangeles si inainte sa plecam la un peste pe siret, aia cu care am fost m-au tarat dupa ei in carrefour (cu accent pe a, evindent) sa luam niste peste sa fim siguri c-avem ce azvarli pe gratar. evident c-am prins si noi, doar eram si eu pe acolo, ce naibii (ca-s la tine pe blog si nu injuram).

    oferta cu hartia n-am observat-o, dar cred ca ultimul lucru din lume care conteaza la o hartie igienica ar trebui sa fie culoarea. pana la urma, tot maro ajunge. sau verde, daca bei mult nestea – green tea.

  8. Hei, bine v-am regasit! Am fost si eu plecata o perioada.
    Vad ca ai fost ocupat cu scrisul si chiar si cu „reamenajarea” design-ului de pr blog🙂 Ce-mi placea mie inainte si nu mai gasesc – erai intr-un articol si dadeai inainte-inapoi prin ce-ai mai scris. Acum cum fac?

  9. sa vb si din punct de vedere al sanatatii…cea mai sanatoasa si cu mai putine chimicale este cea alba, simpla, fara miros. this is reccomended…acum daca lumea vrea sa miroasa a deo si sa fie roz…ar trebui sa se informeze intai!
    iar asta neagra… chiar ca e emo!

  10. hartia neagra e probabil pentru cei care tin doliu.
    arata macabru si nu as cumpara asa ceva.

  11. 1. Asta cu hatria igienica neagra e ca bancul cu prezervativul negru:
    Se duce unu la farmacie:
    – Dati-mi va rog un prezervativ negru!
    – Nu avem. Dar pentru ce va trebuie?
    – Pai mi-a murit un amic si merg sa-i prezint condoleantele mele sotiei lui.

    2. Nu stiu daca a folosit careva hartia igienica de Letea (Bacau), aia gri si zgrunturoasa care te si epileaza daca apesi ceva mai hotarat, pana acum mi s-a parut cea mai eficienta (Mai curat si mai usor cu asa un ajutor).🙂

Lasă un răspuns

