50 de metrii…

Cred ca se referea la „cumetrii” ca altfel nu-mi explic. Cu totii mai gresim din cand in cand, dar atunci cand pui un afis in toata curtea si pe geamuri si pe cladiri si pe garduri poti totusi sa verifici de doua ori sau macar sa mai intrebi un prieten mai atent.

Multi citeau putini observau (recunosc prima care a observat greseala a fost sotia mea 🙂 ), nimeni nu s-a gasit sa-i atraga atentia celui care a „elaborat” afisele.

metrii cu

Poza a fost facuta in curte la Apollo (bowling, biliard, si acum – asa cum ne anunta si afisele – si piscina, unde se intra daca ai la activ 50 de (cu)metrii 🙂 ), in Sud, Focsani.

4 răspunsuri

  1. Sunt convins ca ai descifrat afisul si ai nimerit locatia!!! Poate e un mod de a selecta clientii!!!!!

  2. acu 3 luni m`am dus sa platesc intretinerea si am observat o greseala pe avizier si i`am zis administratorului. asa ciudat s`a uitat la mine 🙂

Lasă un răspuns

