Merita sau nu?

Statisticile de week-end m-au facut sa pun urmatoarea intrebare „Merita sa scriu si sambata si duminica sau nu?”. Stiu ca multi citesc bloguri la serviciu (nu mai e la moda solitaire-ul), de aceea la sfarsit de saptamana bate vantul pe blog. Asa ca ar fi pacat sa risipesc articole (poate pentru unii) interesante si sa nu le citeasca nimeni. Am hotarat ca e mai bine sa va intreb ca sa am eu constiinta impacata. Nu stiu cati vor raspunde, pentru ca-i weekend! 🙂

8 răspunsuri

  1. in legatura cu vizitatorii…trebuie sa te gandesti tu cand ti-ai facut blog ce asteptari ai avut, ce ti-ai propus sa realizezi prin el?

    • Cand l-am facut, acum doi ani mi-am propus ceva. Intre timp am mai adugat la asteptari. Ideea e sa-l imbunatatesc nu sa ma limitez. Trebuie sa tin stacheta sus sau sa o inalt si mai sus, dar nu trebuie sa scad. Daca imi scade calitatea continutului atunci imi pierd din vizitatori, daca imi pierd din vizitatori nu imi mai pot transmite mesajul, ideile, opiniile.

      Nu mi-am facut blog pentru bani sau faima. Mi l-am facut pentru exprimare, libera exprimare, pentru schimb de idei si pareri.

      Chestia e ca daca eu scriu un articol „interesant” (intelegand cu o idee pe care vreau sa o discut si sa o dezbat) vineri seara, sambata pun o poza, duminica scriu o aberatie, luni cand imi „vin” cititorii nu-mi mai vad ideea de vineri, deci discutia, schimbul de idei a cazut. Blogul si-a ratat tinta!

      M-am intins. E bun de discutat mai pe larg. Poate il transform intr-o postare. 🙂

  2. Păi nu ai dreptate, prietene, pentru că cine te vizitează frecvent citeşte postările toate de la ultima lui vizită, iar cine intră pentru prima dată , să zicem Duminică şi citeşte ” aberaţia” de care spuneai sigur mai citeşte o postare luată din articolele menţionate în dreapta privitorului , articol pe care-l alege după TITLU!! Na, că am ajuns eu să-ţi dau ţie PONT!!!

  3. Are dreptate OMU! Eu îmi monitorizez vizitatorii: mai bine de 50% dintre ei, nu se limitează la a citi ultimul articol. Mulţi citesc, fie căutând un tag, fie căutând o dată (şi citind articolul sau articolele din perioada selectată). Deci, nici vorbă să se piardă postările din zilele în care cititorii nu dau năvală. Şi la mine sunt zile cu 200 şi zile cu peste 500 de pagini vizitate!
    Este important şi titlul articolului, dar şi tagurile. Ca să nu mai spun de conţinut. Când lumea s-a obişnuit cu articolele mele în care trec, surprinzător – chiar!, de la o idee la alta, nu mai „iartă” nici articolele vechi! Un amic mi-a spus că „articolele tale trebuie citite de două ori: prima dată înţeleg ce ai scris, apoi înţeleg ce nu ai scris, dar se subînţelege”!!! Consider această remarcă drept una dintre cele mai importante şi serioase aprecieri! Este exact ce mi-am propus eu când am luat în serios blogul!

  4. […] că prins între danturile roţilor dinţate ale cotidianului, nu am mai avut timp să-ţi scriu. O problemă ridicată de un coleg, mi-a ridicat şi mie … mingea la fileu. Şi trag o […]

  5. nu am zis sa te limitezi!!! sunt de acord cu OMU..si eu citesc mereu d eunde am ramas..dar daca tema nu ma intereseaza si e si ditamai articolul renunt

Lasă un răspuns

