Fara numar…

Un pacient catre farmacist:
– Diazepam* aveti?
– Da, raspunde farmacistul, dar va trebuie o reteta!
– Da, cat costa?
– 2 lei.
La care pacientul exclama usurat:
– A… ! Pai atunci dati-mi vreo 4 cutii, ca-i ieftin!
– V-as da cu placere, dar trebuie sa-mi dati o reteta.

Dialogul continua, farmacistul ii explica omului ca este nevoie de o reteta, ca reteta n-are nicio legatura cu pretul, iar pacientul insista ca nu-i trebuie reteta!

*Diazepamul este un medicament ce intra la categoria medicamentelor cu regim special. El se poate elibera in farmacii numai pe baza de reteta!

6 Răspunsuri

  1. Asa e, dar se mai fac si exceptii. de ex. eu am luat 3 pastile fără reţetă după ce i-am spus farmacistei că în 2 zile mă aşteaptă 1 examen important şi am nevoie de somn liniştit. Sau la mijloc a fost FARMECUL PERSONAL care a bătut regulile?????

    • Intradevar, exista si exceptii in care se pot elibera cateva pastile din categoria medicamentelor cu regim special; dormitul linistit inainte de un examen nu intra in categoria exceptiilor! Eu nu ti-as fi eliberat un asemenea medicament din mai multe motive:
      1. ti-as fi dat ceva pe baza de plante care sa aiba efect calmant si sa fie bun si la inducerea somnului;
      2. medicamentele de genul respectiv se dau doar in cazuri in care exista o urgenta; de obicei persoanele care au tratament cu astfel de medicamente nu au voie sa intrerupa brusc administrarea lui, si pana ajung la medic le poti da (ca si farmacist) cateva pastile.
      3. farmacista care ti-a eliberat medicamentul respectiv ti l-a dat pe propia ei raspundere/piele – poate primi amenda sau i se poate ridica dreptul de a mai profesa (asta bineintele doar in cazul in care elibereaza fara reteta mai mult de 3 pastile🙂 )
      4. pentru ca te cunosc; ti-as spune ca astfel de medicamente iti pot face si rau pentru ca au o multime de efecte secundare pe care nu cred ca ti le doresti!😉

  2. poate vroia sa se sinucida!

  3. wow 4 cutii! ori are insomnii grave ori vroia sa se sinucida.

  4. Ms, de sfaturi, Andrei, noroc că nu mai am pe viitor examene şi sper când voi avea să-mi aduc aminte de aceste sfaturi !

Lasă un răspuns

