Deductie logica

Daca odata cu plantarea copacilor in parcul din Gugesti, – datorita irigarii lor zilnice – furnizarea apei catre populatie s-a redus cantitativ, ma intreb cand vor instala si stalpii de iluminat in parc vom avea si curent cu program?

Ideea mi-a venit aseara, cand de la ora 22 si pana la 23 (cand m-am culcat), au fost fluctuatii mari si dese de curent, fapt ce a facut ca PC-ul meu sa se restarteze de vreo 3 ori in interval de 1 minut. L-am inchis de tot si m-am culcat, era pacat sa raman fara calculator.

8 răspunsuri

  1. Cumpara-ti un UPS si nu mai ai probleme.
    Cand se intrerupe curentul, UPS mai tine tensiunea cateva minute… depinde de UPS… poate tine si 2 h.

  2. Am UPS! Dar tot mi s-a resetat si nu stiu de ce!!!

  3. Dacă te duci cu găleata să iei apă de la furtun cînd se irigă primeşti???? Problema intensităţii curentului electric nu va fi influenţată de stâlpii din parc, aşa că măcar de s-ar da în funcţiune.Apropo ori eşti supărat pe comuna ta??? Zic asta pt. că de mult nu ai mai adus la ” cunoştiinţa publică” starea „dezvoltării comunei”!!! Vezi să prinzi doar lucruri bune!!!!

    • Cum as putea fi suparat pe o comuna, care nici macar nu e a mea! 🙂
      Nu prea am mai adus lucruri la cunostinta pentru ca nu prea s-au mai intamplat multe pe aici…
      Incerc sa fiu cat pot de obiectiv, dar intotdeauna cineva ma va acuza de subiectivism. Daca e de criticat, cineva se va gasi si va spune ca sunt „suparat pe comuna”, daca e si gasesc partea buna in fiecare lucru cineva ma va acuza de subiectivism. Incerc sa mentin echilibrul, nu-mi aleg parti, imi place neutralitatea, voi critica acolo unde se impune si voi lauda ce merita laudat. Sper sa nu cad niciodata intr-o extrema sau in alta pentru ca atunci nu va mai avea rost sa scriu…

    • Pentru Omu: Şi eu mă confrunt cu acest mod de gândire: dacă spun că strada a fost asfaltată de mântuială, automat primesc peste bot: „ce ai dom’le cu Primarul”!
      A observa un lucru făcut de mântuială ori greşit, nu înseamnă a nega celelalte 99 de lucruri făcute bine!
      Dar, dacă acest lucru făcut rău rămâne neobservat, mâine vor fi două lucruri făcute ră, poimâine vor fi trei şi ajungem … unde suntem!

  4. o sa puna poze..la sfarsit!

  5. Andrei, dar eu nu ţi-am pus la îndoială obiectivitatea, ci doar am vrut să îţi ” influenţez” o viitoare postare. A …. cum rămâne cu apa, asfaltul etc….?

Lasă un răspuns

