Riscurile meseriei

De vreo cateva zile tot vin la farmacie persoane cu varsat de vant. Eu n-am avut boala asta a copilariei si deci o pot lua oricand. Eu stiam ca daca ai varsat de vant trebuie sa stai acasa, asta e un lucru bun pentru orice pustan care e la scoala. Dar ce te faci daca il ia boala in vacanta, cand este oricum acasa si nu lipseste de la scoala? Parca nu-i mai convine sa stea in casa… 🙂

Pana acum am avut doi elevi si o persoana adulta, care s-au prezentat la farmacie cu vasat de vant.

Inca n-am contactat virusul! Il astept, dar sper sa nu ma prinda chiar in timpul meu liber. 🙂

9 răspunsuri

  1. pai care timp liber? asa poti sta si tu acasa:))

  2. Nu minti… In clasa a VII-a am avut juma de clasa. Imposibil sa nu fi avut si tu. Ada`ti aminte! Eu am avut sigur. 🙂 Socks for you mate… sorry about that!

  3. Apropos… io zic sa te interesezi mai intai, ce iti „deconteaza” „societatea de asigurari”, si dupa aia sa te prinda vreo boala… Eu iti transmit de sanatate, vb lu` pretenii tai vacanta mare… continuarea sper ca o stii! :))

  4. @ Cristian

    Mai cred ca daca as fi avut as fi stiut si eu, sau macar mama, sau sor’mea… Or fi toti amnezici, numai tu, cu memoria ta fantastica, o sa ne bagi pe toti la psihiatrie! 🙂

  5. Eu am avut varsat de vant in anul 3 de facultate si pot spune ca a fost groaznic.
    Nu stiu daca e doar o vorba, dar cica e mai bine sa-l faci pana in 10 ani.
    In primul rand pot comfirma ca am avut mult mai multe bube decat un copil pentru ca a fost suprafata mai mare! 🙂
    In al doilea rand bubele au fost mari si am ramas cu cateva semne. Nu mai zic de febra…. 39-40!
    Ce bine ca am trecut peste…. nici nu vreau sa-mi mai aduc aminte prin ce am trecut!
    Asa ca d-le Andrei mai bine sa fii la serviciu decat sa faci varsat de vant!!!
    Mai ales ca sanatatea e pe primul loc!
    Numai bine.

  6. Da, e nashpa daca faci varsat de vant asa mare cum esti tu! 😛
    Ai grija, oricum daca e sa-l faci mai bine mai repede decat mai tarziu… 😦

  7. Am auzit că vărsatul de vânt la vârste înaintate ( după adolescenţă) e foarte periculos pentru bărbaţi deoarece poate avea repercursiuni pentru viaţa de familie respectiv poate fi afectată funcţia de REPRODUCERE, aşa că FEREŞTE-TE! Pentru a şti mai multe cercetează!

  8. E vorba de oreion, care are repercursiuni asupra outelor. Nu cred ca si varsatul de vant. Cert e ca se manifesta mai violent la varste mai inaintate.

  9. Hai sa nu mai speriem baiatul, doar e cumva in domeniu, se descurca el in orice caz!

Lasă un răspuns

