Cine minte?

Treceam ieri pe langa un magazin de incaltaminte si mi-a sarit in ochi oferta „1+1”. Ma gandeam sa-mi deschid si eu un magazin de pantofi si sa am o promotie intitulata identic, doar ca in loc de „o perche cu una gratis” sa ofer „un pantof cu unul gratis”.🙂 Toata lumea ar fi fost castigata: eu ca imi vindeam pantofii la promotie, dar cu pret normal si clientul ca a prins oferta!🙂

Niciodata nu stii ce se ascunde in spatele ofertelor. Exemple ar fi multiple: „haine de la 10 ron”, preturi la raft fara TVA, reduceri de 70% (dupa ce au marit pretul de doua ori), lichidare de stoc, etc.

Intotdeauna exista o smecherie, un şpil, o chichita… Cineva nu ne spune tot adevarul… Cine?!

Poza de mai jos este evocativa, nu prin oferta, ci prin faptul ca minciuna este recunoscuta!

minte_01

7 Răspunsuri

  1. Sa stii ca eu am gasit si am cumparat lucruri frumoase de la reduceri. Si chiar erau. Nu generaliza. AAA. Am uitat sa spun. Eram in strainatate!

  2. hehe, poze cu magazine!!! esti pe drumul pierzaniei:))

  3. Nu stiu daca sunt sinceri sau nu, dar te fac sa intri sa vezi ce si cum, nu?

  4. @ Diana

    Bine ai revenit!!! Ti-am simtit lipsa!🙂

  5. Ah, da, cam asa e, imi pare rau😦 Dar acum, planul e sa recuperez!

  6. In Romania reducerile nu prea sunt reduceri, ori sunt…. dar din preturi umflate, sau asa cum ai zis si tu ceva smecherii…
    Exista un lant marisor de magazine cu incaltaminte care face astfel de lucrari ce noua nu ne plac L _ _ _ _ _ _ O.

  7. Am fost pentru a vedea oferta la un astfel de magazin! Cumperi ce-ţi place şi mai alegi din alte produse oferite încă un produs care să ţi se potrivească. Produsele gratis sunt cele ce le găseşti şi la 38!

Lasă un răspuns

