Focile din port

Aminteam aici despre focile salbatice din Marea Irlandei, pe care le-am intalnit in port la Skerries. Intalnirea a fost la distanta, pentru ca nu ne-au onorat cu prezenta pe mal, singurul loc unde le-am zarit a fost in larg.

foca

Am revenit la subiectul „Irlanda” pentru ca sunt atatea lucruri pe care vreau sa le vi le impartasesc, incat nu pot sa renunt asa de usor la el. Nu mai vorbesc de cele 3000 de poze pe care le-am capturat in cele 8 zile pe „Insula de smarald”.

Nu o sa va obosesc cu prea multe poze sau cu prea mult text despre Eire, asa ca o sa mai inserez o data, de doua ori pe saptamana cate un articol despre Irlanda. Sper sa nu para obsesiv, repetitiv va asigur ca nu va fi!

port 01

port 02

5 Răspunsuri

  1. […] spre seara (apropo, in Irlanda soarele apune undeva dupa ora 10 pm ora locala!!!) sa ajungem si in portul din Skerries sa admiram focile si barcile (da! ati inteles bine foci […]

  2. Trebuia alt titlu! „Fara f(l)oci, marea e pustiu!”

  3. Mie chiar imi place sa vad fotografii din toata lumea asa ca abia astept! MS!

  4. Da chiar, ce oboseala cu pozele, si eu vreau poze! Si ar fi super sa fie si cat de cat populate😛 Stiu eu niste personaje dragi care ar merge de minune!🙂
    Si altfel, faine impresiile, cred ca a fost „majestic”, ca sa folosesc o expresie dintr-un film f fain pe care l-am revazut aseara – The Bucket List.

  5. Ah, vad ca am mana libera la comentarii! Yeiiiiiiiiiiiii !!!

Lasă un răspuns

