Semne, modele, intamplari, povestiri

Multi imi spun ca exagerez, ca inventez, ca imi imaginez tot felul de povestiri.

Adevarul e ca mi se intampla cateodata tot felul de lucruri ciudate. Se poate sa fie si perspectiva din care privesc eu viata sau modul in care fac legaturile intre situatii aparent independente… nu stiu.

Am trait situatii, care povestite ulterior, au smuls de la ceilalti expresii de genul „Ei, nu cred ca a fost chiar asa”, „Exagerezi”, „Glumesti, nu?!”, „Ai mai pus si de la tine…”. Cateodata ma gandesc ca mi-as fi dorit sa inventez eu asemenea povesti, dar ar fi ceva imposibil. Sunt lucruri care ma depsesc, la care nu m-as fi gandit niciodata, si totusi ele se petrec in viata reala. Cateodata nici mie nu-mi vine sa cred ca anumite evenimente din viata mea chiar au avut loc, si am tendinta sa ma las convins ca poate exagerez. Totusi, exista situatii in care exista si martori care pot imi confirma spusele, si cand acestia confirma, deja povestea devine si mai spectaculoasa.

Altii (vreo doua persoane care tin la mine) au zis ca poate am darul povestirii si de aceea relatarile mele devin atat de captivante si cateodata chiar fantasmagorice.

Sunt si cateva persoane care vad semne in tot felul de intamplari banale, pe care apoi le confirma cu alte, petrecute ulterior. Daca ar fi sa adun toate ciudateniile (apropo am vazut odata un pui de cioara cu freza ca baiatul ala de la Prodigy – bine, nu era verde, dar cam asa arata ca stil – , ca sa nu mai amintesc de cioara moarta) as putea sa scriu un scenariu pentru filme cu vrajitoare woodoo.🙂

Imi recomandase Lavy un site plin de conspiratii… mi se pare cel mai usor sa fii paranoic. Nu ai nevoie de prea multe doar de, putin timp, sa vezi lucrurile un pic in ansamblu si sa pui cap la cap cateva chestii care ar putea sa se lege in vreun fel (ceea ce nu e prea greu, avand in vedere ca in societatea noastra toate compartimentele se bazeaza unul pe celelalt).

Concluzia?! Nu mai fiti paranoici, iar eu nu mint din principiu. S-ar putea, cateodata, sa mai cizelez putin povestirile, dar nu prin adaugare (incarcare), ci prin retezarea colturilor…

6 Răspunsuri

  1. pai cred ca n-ai citit ce scrie pe site-ul ala de refuzi sa crezi…exista info doar ca noi o credem SF
    ca sa completez, mi-am achizitionat si o carte despre Bilderberg😛

  2. Esti prea naiv, daca nu crezi in astfel de cospiratii. Ai uitat de prietenul Dan… Brown, si celebrele sale romane ce se regasesc in biblioteca ta? Intr-adevar, devii paranoic mai mult decat esti, in momentul in care intri zilnic si citesti astfel de lucruri. Totul se petrece in creier. Ajungi sa crezi niste prostii, probabil pe asta se si bazeaza manipularea in masa. Tu esti baiat citit si stii sa faci diferenta.

    Chestia cu cioara moarta pe masina… e trasa de par; asta fiindca incerc sa fac o legatura intre postul ala, si asta. Tu vrei sa sugerezi ca ti s-a intamplat recent ceva legat de „semnul ciorii”.

    Eu cred ca pe calea destinului Jack, intervin multe lucruri care la un moment dat te fac sa o iei inainte si nu la stanga la o intersectie. Ti-am povestit de accidentul colegului meu de acum cativa ani, cand la un semafor am decis sa nu ma bag cu motorul printre masini, si sa raman in spatele lui. De obicei nu fac asta. La nici 100 de metri, el a facut la stanga, lucru pe care trebuia sa il fac si eu, si a venit unu in depasire si a intrat in plin in el. Eu trebuia sa fiu in locul lui. Asa ca trage tu concluzia. Si nu e singurul semn pe care l-am intalnit in viata.

    Succesuri!

  3. Oricine poate vedea semne de prevenire, dupa ce a patit ceva, sau poate chiar le caută! E uşor să spui : bă , dacă nu mă aplecam să mă leg la şiret, pe mine mă călca maşina pe trecerea de pietoni nu pe altul şi morala : şiretul era un semn!!!!! Există şi persoane care de la prea multe semne au totuşi dreptul să-şi pună unele întrebări. pe această temă am şi eu de spus ceva: în copilărie deseori mi se întâmpla ca în cursul activităţilor zilnice să rămân blocat la o anumită scenă sau imagine, decor etc DE CE? Pentru că mi se părea că am mai văzut-o. Precizez că era vorba de ex. de imaginea unui om pe care nu-l mai văzusem în acea postură, iar acest lucru mă speria că nu ştiam ce se întâmplă. ulterior mi-am dat seama că eu visam noaptea secvenţe ce se adeverea a doua zi. Nu am avut cu cine să vb. pe această temă căci părinţii erau O la comunicare. Şi acum mai am nelămuriri pe această temă, dar nu am cercetat dacă au mai păţit şi alţii!!! Aşa că Andrei , eu am încredere că nu minţi.

  4. Ala se numeste, dupa cum stii si tu, cred… DEJA-VU! Cauta pe net mai multe detalii. Cert e, ca existe niste conexiuni in creier care se fac automat, in momentul in care vezi o anumita imagine in ziua respectiva. E foarte interesant. Pe mine chiar ma pasioneaza lucrurile astea ce se petrec cu creierul uman, in anumite situatii.

  5. Mă accepti cobaiul tău? nasol e că nu mi s-a mai întâmplat acest lucru.

  6. Inseamna ca te-ai vindecat!😉

Lasă un răspuns

