Tomberoane la scara

Se pare ca lucrurile degenereaza. Comuna noastra va rezolva o problema dar va generea multe altele.🙂

Imi aduc aminte cum ma trimitea mama cu gunoiul si ghena de gunoi era haaat tocmai unde se terminau blocurile (nu va imaginati ca erau/sunt prea multe), la Gigica la bloc. Apoi lucrurile au luat o intorsatura favorabila mie, ghena s-a mutat in spate la fosta centrala de termoficare. Si asa imi era greu… Pe calea spre „paradisul cainilor comunitari” vedeam adesea gunoi rasturnat pe drum, probabil tot de pusti de varsta mea. Trecand pe langa resturile urat mirositoare ma gandeam „oare eu de ce trebuie sa merg pana la gunoi? de ce sa nu rastorn si eu galeata chiar aici? daca se ia cineva de mine, zic si eu ca n-am stiut unde e ghena si-am scapat!”. Un fel de constiinta incipienta ma impiedica de fiecare data sa las gunoiul pe drum.

tomberoane la scaraPentru copiii din ziua de azi lucrurile se vor simplifica si mai mult. Se pare ca va fi instalat cate un tomberon la fiecare scara! Pai bine dom’le da chiar sa eliminati sportul pana si de la mersul cu gunoiul?! Inadmisibil!🙂

Si totusi vor exista niste dileme: unde-si vor mai depozita vecinii lemnele pentru iarna, nisipul pentru imbunatatiri? Dar ce ne facem cu tinerii care se intorc „veseli” de la disco sau cu mai putin tinerii care se intorc de la crâşmă?!?

Speram ca totul sa decurga conform planului si sa nu existe incidente nedorite. Mai sper ca tomberoanele vor rezista intacte mai mult de o luna (bineinteles dupa ce vor fi instalate).🙂

9 Răspunsuri

  1. In sfarsit. Una din problemele ridicate de mine asta toamna, se rezolva. Felicitari! http://cristian83.wordpress.com/2008/10/21/gugesti-park/

  2. Am recitit articolul tau. Ai pus mai multe probleme pe care ma tin si eu de ceva vreme sa le ridic (caini, gunoi, burlane, fatade, s.a.m.d.).

    Cel putin la aia cu cainii vroiam sa fac ceva mai complex: un album foto cu toti cainii comunitari din Gugesti, insa am serviciu si nu prea am timp liber. Oricum, ar fi fost ceva interesant si unic, poate scoteam un album foto pe hartie cerata si il vindeam prin librarii. Poate luam si vreun premiu… la sectiunea foto.

    Apropo de carti (aminteai si tu in articolul tau) mai am exemplare cu
    monografia Gugestiului – „Arc peste vremuri si timp” – de Vasile Lefter; cine mai doreste, cine mai pofteste sa ma anunte!

  3. Sa stii ca nu e rau sa facem albumul. Ii prindem ii fotografiem, ii castram la veterinar… Tare… daca vrei ne ocupam. Fa apel la sindicate, si demersuri la patronat sa ai sambata libera, si rezolvam.

  4. si ar mai fi o mica problema. Vara cand bate soarele in tomberoane o sa iti doresti sa fi dus gunoiul haaat departe :))

  5. @ alibus

    Pe langa asta cu mirosurile (vor fi mirosuri chiar daca bate soarele in ele sau nu) vor mai fi si alte probleme; nu vreau sa ma gandesc pe unde as fi trecut atunci cand a fost apa mare (mai multe detalii aici: https://lefterandrei.wordpress.com/2008/04/16/sa-se-rezolve-problema/ )

  6. Ce flacari frumoase vor fi atinci cand se vor arunca in tomberoane tigari aprinse. Asta daca nu se vor afisa atentionari cu privire la acest risc. erau mai bune din beton. Felicitari pentru initiativa autoritatilor de a testa nivelul de civilizatie. am inteles ca s/au distribuit si la case tomberoane: oare cum vor suporta gunoiul de grajd?????

  7. Numai sa nu arunce astia gunoiul de la geam, ca am mai vazut/auzit!!!

  8. Eu unu am lasat saci menajeri bunicii, sa puna in tomberon, si cand se umple sa care tomberonul care e pe rotile pana la poarta. Ma bucur si eu ca incepem a arata un pic de civilizatie.

    Foarte laudabila si initiativa scolii generale de mai demultisor, aceea de a aduna gunoaiele de pe o anumita strada. Educatie civica se numea odata! Nu stiu daca se mai face.

  9. chiar asta e o alta problemă, CINE VA SPĂLA TOMBEROANELE??????? Popooooo (cristi), ce bine că ai remarcat problema

Lasă un răspuns

