Castelul de la Trim

Era intr-o duminica si plecam pentru prima data sa vizitam ceva in Irlanda (Republica Irlanda! nu Irlanda de Nord!)

Datorita faptului ca sambata noaptea (mai mult duminica dimineata), petrecusem in Fusion, plecarea catre castel s-a facut dupa-amiaza tarziu.

trim_01Cand am ajuns in fata la castelul din Trim portile catre intrarea in castel ni se inaltau inchise. Desi programul afisat ne-ar fi permis vizitarea ruinelor, explicatia de sub orele de vizita ne soma ferm ca accesul in castel se poate face cel mult cu o ora inainte de inchidere. Ne-am uitat la ceasuri, tocmai trecuse de ora 17 (programul era pana la 18!) 😦

Nu era o mare suparare, imprejurimile ne ofereau mai mult deca puteam spera!

trim_03trim_04trim_05

3 răspunsuri

  1. frumoase poze..privelistea super..dar si noi avem multe locuri de vizitat avem si cetati, avem si manastiri..sunt o groaza prin maramures, nordul moldovei, zona valcea-tg jiu..avem si peisaje..dar n-avem drumuri s-ajungem la ele

  2. Mey Andy, si noi unde am fost am vazut amfiteatre medievale..reproducerea Turnului Eiffel, roata din Londra…nemti beti…

    Vrem mai multe poze 🙂

  3. super fain !!!! am fost si eu aici 😛

Lasă un răspuns

