Am aterizat si sunt deprimat!

Nu sunt deprimat pentru ca mi-as fi dorit sa mor in vreun accident aviatic si am aterizat in siguranta, ci pentru ca m-am intors… in Romania.

O sa imi atrag antipatii pentru fraza de mai sus, dar asta simt acum.

O sa incep de saptamana viitoare sa va argumentez cu text si poze sentimentele mele de acum. O sa ma intelegeti intr-o oarecare masura…

Revin!

8 răspunsuri

  1. chiar asa tare tia placut in ire

  2. Dap! Merci inca o data pentru tot!!!
    Incepe sa-mi placa din ce in ce mai putin in Romania… 😦

  3. Ei, ce ti se intampla e normal si dupa vacanta si dupa revenirea dintr-un loc pe gustul tau. Curand vei descoperi ce iti place si la noi si ca daca ai fi dispus sa vizitezi mai multe, asa cum ai facut in Irlanda, sigur vei gasi multe multe de admirat si povestit. Stii ca am dreptate! 🙂
    Bine ati venit acasa!

  4. Da ce ti-a placut dom`le asa de mult acolo? De insurat esti insurat, deci nu aia ti-a placut. Bere avem slava domnului si noi. Azuga rules! Combinatii cu tuica de pufoaica se fac la ordinea zilei. Pe autostrazi n-ai umblat asa ca nu te intreb. Prin cluburi nu umbli, deci nici de cluburi nu duci lipsa in tara. Sa nu-mi spui ca ti-e dor de Full Moon Pub din Focsani, ca nu te cred! HMMM? Ia destainuie tu ce te-a facut sa vrei sa emigrezi???

  5. E si normal sa nu-ti mai placa Romania. Probabil te-ai lovit un pic de civilizatie adevarat acolo, de-aia nu poate sa te inteleaga nimeni. I know the feeling. Si, nu-mi spune, oamenii sunt mult mai relaxati, right? 😉
    Eu iti recomand ca, daca ti se va ivi vreo ocazie potrivita, sa pleci macar pentru urmatorii 10 ani undeva cat mai departe de involutia perpetuua de aici…

  6. Dap, asa e!
    Sunt doua solutii pentru a evita tipul asta de deprimare:
    1. ori plec, asa cum zici tu, vreo 10 ani pe undeva prin lumea civilizata;
    2. ori nu mai plec niciodata din Romanica!

    As alege prima varianta, dar voi vedea care-mi sunt prioritatile…

  7. eh..si tu acuma…ai fost in irlanda si gata…c sa spun…ne-am saturat de romania..cred si eu..fata de gugesti..orice e lux=))=))=))=)) oricum..iti dau dreptate..intr-adevar..si eu am fost in turcia…si nici aia nu sunt cine stie c evoluati..insa romania e…no comment!

  8. In 2006 am fost si eu plecat ca omu prima data…in Italia ca tot romanu’. La intoarcere eram socat…ce diferenta…nu vroiam sa mai vin in Romania..acum la intoarcerea din Bulgaria…ce bine era acasa :)))

    Da mey andy mergi intr-o tara civilizata..la intoarcere te loveste..

    dute si tu prin Vecini…sa vezi pe urma ce calci acceleratia!!

Lasă un răspuns

