N-am rezolvat problema…

cu netul! Maine plecam la Galway!!! cool!!!

Vom sta o noapte acolo si vom vedea si celebrele stanci de la Moher. 😉

Ne vedem in doua zile… pe net! 😉

2 răspunsuri

  1. ce dracu sunt asa celebre stancile alea??? eu n-am auzit de ele

  2. Spune-mi un lucru (geografic, cultural, arhitectural) despre care ai auzit tu in Irlanda. In afara de Guinness, spiridusi, trifoi iti mai vine in cap alt lucru?! Bine, sa zicem ca excludem si femeile grase, roscate si cu pistrui… 🙂

    De Jameson ai auzit? Nu, nu ma refer la Jenna! 🙂

    Adevarul e ca nici eu nu stiam prea multe, dar le-am aflat la fata locului. Ideea e ca unele lucruri nu le poti afla decat atunci cand te documentezi pentru o excursie intr-o tara straina 🙂

    Uite, eu de exemplu nu stiam de Sensation White! si nici macar nu e o tara 😀

Lasă un răspuns

