Prima baie in Marea Irlandei

Da! Am facut-o si pe asta! Frig, ceata, apa rece si o briza cu iz de crivat, momentul perfect pentru o baie. Ieri n-am avut curaj sa intru, desi in apa se balaceau o multime de pustani roscati si pistruiati. Astazi mi-am luat inima in dinti si am intrat. O baie unica si revigoranta care m-a facut sa nu mai simt frigul de pe mal.

Am intrat in mare pe ceata si am iesit sub unduirea blanda ale razelor de soare.

0102

0304

9 Răspunsuri

  1. super pe acolo dupa cum se vede, bravo voua, distrativa cat mai mult ca zilele trec si va intoarceti la frumoasa Romanie :-))

  2. Foarte tare baia in mare pe ceata aia densa! Un pic creepy dar as incerca si eu…😀

  3. Puteai sa faci si tu un film horror pe acolo…aveai toate ingredientele: ceatza, frig….de toate!

    Asteptam ep 2 al calatoriei..!

  4. Brrr, chiar ca frig, mi s-a facut pielea gaina!
    Vreau poze si cu fetele in peisaj, ce-i asta, misoginism???😛

  5. @ diana

    Fetele n-au facut baie😉

  6. hei!!! si eu m-am balacit (singur ca u nu ai vrut) alaturi de pistruiati.

  7. TARE !!!! si apar si eu in poza. bn

  8. Tavy, el nu cauta aventura intr-o mare rece, facand baie pe o vreme nasoala. Pe el tre sa il caute aventura!😉

  9. Sa stii ca e nasoala rau plaja aia, in sensul ca inaintezi vreo cativa kilometri in mare si apa tot pana la genunchi iti vine… E obositor!🙂
    Nu m-a gasit nicio aventura si nu i-am simtit lipsa. Oricum erau numai urate pe acolo… :))

Lasă un răspuns

