Primul zbor!

Am efectuat primul zbor cu avionul, ca pasager, bineinteles! Cu un avion low class. Prima surpriza am platit suplimentar pentru bagaje (desi ne-am incadrat in cerintele companiei, ni s-a spus ca Aerlingus nu include in pret si costul unui bagaj de carliga! desi pe net scria altceva!) iar in avion mancarea si bautura erau contra cost bineinteles! 😦 asta-i pretul low cost!

Decolarea mi-a placut, aterizarea mai putin. Zborul a fost lin fara prea multe turbulente. Am evitat cativa nori de ploaie si am vazut orasele Amsterdam, Liverpool si Manchester de sus. Frumos!

Dublin = un oras impresionant noaptea, vazut prin gemuletul avionului. Abia astept sa-l vad si ziua!

La aeroport ne-au asteptat neamuri si prieteni care ne-au transportat pana la resedinta lor din Bettystown, 47 km de Dublin, chiar pe malul marii. Urmeaza o plimbare pe plaja din spatele casei… si poze bineinteles!

11 răspunsuri

  1. Ne bucuram nespus de mult ca ati ajuns !

    SA NE VEDEM CU BINE!!

  2. Deci am avut dreptate cu decolarea si aterizarea… La urmatorul zbor ai sa te… pe tine de frica. Garantat! See you in another life brother. Asta vroiam sa-ti zic in mesaj, dar n-am vrut sa te derutez si mai tare! Ben

  3. Mi-a placut la decolare, am apucat sa si dorm putzin in zbor, iar la aterizare s-a lasat cu aplauze… dupa ceva emotii… 🙂
    Oricum as mai zbura cu avionul. Numai bine.

  4. Ce dracu cauti ma la Dublin??? Ia sa faci o escala pe la Haga…roaga-l pe sofer sa te lase la prima pe dreapta.

  5. Dublin este in Irlanda, tara ce face parte din Regatul Unit al Marii Britanii?
    Corecteaza-ma daca gresesc, nu te sfii!!!
    Vezi daca Majestatea-Sa regina Elisabeta are haine noi!

  6. @ Florian

    Pai sunt la niste neamuri, in vacanta. Am trecut peste Olanda, dar nu am facut escala. Si la intarcere avem tot zbor direct. Poate cu alta ocazie! 🙂

    @ june_14

    Bun venit in blogosfera!
    Republica Irlanda nu mai are treaba cu Regatul Unit, e independenta. Doar Irlanda de Nord apartine de Regatul Unit, insa are autonomie.

  7. Incearca un Guinness si gandeste-te la cei saraci…

  8. @ Paul Gabor

    Inca n-am baut un Guinness adevarat. Ala adevarat cica se gaseste doar la PUB nu la doza. Il voi gusta in seara asta… sper sa fie altceva! 🙂

  9. Andrei… cheer up! Avionul ramane cel mai sigur mijloc de transport yet!

    Distractie multa in Dublin… misto locatie! Si bea un Guiness si pentru mine ca in Romania n-am reusit sa beau unul calumea…

  10. Si poze pe cand????????

  11. In mare, experienta cu avionul ar trebui sa-ti ramana ca o amintire placuta. Puteati sa ma intrebati referitor la bagaje si mancare, am trecut prin asta si le cam stiu. Eu cand am rezervat bilete la o alta companie aeriana aveam posibilitatea sa bifez la rezervare si un numar de bagaje de cala la un cost mult mai mic decat se percepe in aeroport. Ciudat ca la voi una era pe net si alta la check in. Cel mai bine pe viitor – printeaza rezervarea unde iti scrie toate conditiile de zbor, inclusiv cele referitoare la bagaje de mana si de cala si confrunta fata in fata ce se contrazice. La urma urmei, low cost sau nu tu esti clientul si trebuie sa fii multumit!
    Numai bine pe acolo si salutari la toata lumea!

Lasă un răspuns

