A murit Michael Jackson

Nu-mi vine sa cred. Sper sa fie o gluma…

Mai multe aici…

2 Răspunsuri

  1. Da, aceeasi reactie am avut-o si eu de dimineata cand am vazut primul articol! Desi intr-un fel ma asteptam la cum arata in ultima vreme, totusi e ciudat sa nu mai fie. Nu eram un fan, dar am cam crescut cu fanii sai in jur🙂

  2. Eu am plans dimineata cand am auzit la radio. Ai sa-ti amintesti prima ta calatorie cu avionul toata viata. Cand tu erai in aer, Michael a murit. Noroc ca traieste Elvis!

Lasă un răspuns

