Vacanta

Astazi, 24 iunie, intru in concediu pe termen nelimitat, ca deh, sunt patron.🙂

Odata cu mine cred ca va lua o pauza si blogul, insa nu promit nimic!🙂

into_the_sun_Va promit insa, ca atunci cand ma voi intoarce o sa aveti parte de multe surprize, atat in forma cat si in continut. Mai precis, va voi incanta cu articole interesante, cu multe poze exotice si cu o schimbare de look (infatisare) a blogului!

Sper ca va voi gasi pe aici si dupa ce ma voi intoarce. Sa nu ma uitati si sa ma vizitati la fel ca si pana acum!

Va multumesc ca imi sunteti alaturi cu vizitele, comentariile si notarile voastre.

Sursa poza

13 Răspunsuri

  1. Vacanta placuta „don quijote”… daca te deranjeaza comparatia orice ai face respect decizia ta.
    As vrea si eu o vacanta… mai ales ca in ultima vreme am avut parte numai de stres.
    Sanatate si sa va intoarceti cu bine🙂

  2. Concediu placut!
    PS: Teoretic de azi sunt si eu in concediu (5 zile la Bv.), practic de maine ma gasiti pe Republicii, Livada Postei, drumul vechi spre Poiana Bv…

  3. @Stel: esti angajat la Andrei?🙂

  4. @ Marius B.
    Concediu placut si tie!

    A fost tare asta cu stel :)) Nu, nu e angajat la mine, e motociclist de-al nostru! Am uitat sa pun ghilimelele la „patron”😀

  5. Vacanta placuta! Dubai parca, nu?😉

  6. @ Adrian

    Daca eram patron fara ghilimele, poate!🙂

  7. ai pus poza aia de parca pleci in luna de miere..si ai folosit si cuvantul exotic…hmm

  8. Hello, am lipsit cateva zile si am galopat ca sa recuperez cu postarile tale. Good job!
    Am avut si eu o mini-vacanta si a fost super fain, sper sa fie chiar si mai bine la voi, va pup, drum bun!

  9. @ Lavy

    Ar putea fi si o luna de miere, ca tot n-am avut.🙂

    @ diana

    Sa inteleg ca ai mai fi stat in vacanta, dar ai vrut sa nu pierzi postarile mele si de aia te-i intors atat de repede, nu?!🙂

  10. TREBUIE LUNA DE MIERE! Dar mai aveti timp, ca trebuie sa planuiti si nunta cu petrecere si cu tot cu invitati!😛

  11. @ Marius B.
    Nu, nu sunt angajat la „patronul” Andrei, n-ar fi cevara rau, dar eu am alta specializare🙂

    @ Andrei.
    Chiar nu vrei sa ne spui unde pleci?
    Concediu excelent !🙂

  12. Pai daca citesti atent blogul vei afla😀

  13. Vacanta placuta🙂

Lasă un răspuns

