Elibereaza artistul din tine

Bantuind internetul am dat peste un site interesant pentru cei pasionati de desen si nu numai!

Site-ul contine o pagina intitulata sugstiv „Deseneaza” care te obliga sa dai frau liber talentului din tine si sa te exprimi grafic. Sigur, o sa spuneti „Pai ce nene, n-am paint-ul daca vreau sa desenez?!” sau alte programe de grafica, photoshop, macromedia flash, etc, dar interesant este ca poti sa-ti inregistrezi munca si sa o arati celorlalti pe site (asta necesita crearea unui cont in prealabil). Pe langa pagina unde poti sa-ti incerci talentul, siteul mai contine si un top al desenelor, un top al amatorilor si o galerie. Poti urmari procesul de schitare si colorare la toate desenele din galerie la diferite viteze; inspirat de ceilalti, te poti apuca oricand de „mazgalit” fara sa fie nevoie sa te loghezi.

Eu atat am putut scoate de sub varful creionului meu…
elibereaza-te
Glumeam, e arta altcuiva!😀

„Desenele” mele le puteti vedea pe RoComics😉

4 Răspunsuri

  1. pacat ca n-avem talent…

  2. Si talentul se poate educa, slefui sau descoperi. Trebuie doar sa incerci, sa perseverezi in ceea ce-ti place.🙂

  3. Este interesant site-ul dar ca si lavy sunt total antitalent la desen.😦

  4. :)) Ha…. Facusem ochii mai cand am vazut „desenul tau”
    Oricum e tare saitul.

Lasă un răspuns

