O noua sarja de nume… in chineza, bineinteles!

ARTICOL MUTAT AICI

20 răspunsuri

  1. Mda… Diana nu e 😦

  2. Nu stiam ca te intereseaza 😀

  3. Pai nu neaparat, dar daca ai adus vorba 🙂

  4. Rebecca??:D

  5. ma da Marian..totusi e nume de Sfanta

  6. dar smaranda?

  7. Sorry, nu am gasit nici Marian si nici Smaranda

  8. ma da sigur is bine traduse????:D vreau sami fac un tatoo si imi e sa nu scriu alceva:D

  9. sigur asa se scrie vlad????:D ca eu vreau sami fac un tatoo si mi`e sa numi scriu alceva:D:P

  10. ionut nu este :((

  11. te rog frumos spune mi si mie initialele V si S in chineza ca vreau sa mi fac un tattoo…ast plz

  12. te rog mult zi mi sh mie cum se scrie damin in chineza, vreau pt un tatto sh nu gasesc pe niki unde traducerea. am nevoie urgent

  13. cum se scrie roxana si marius in chineza?

  14. Alina in chineza cum se scrie…?

  15. cum se scrie mona si coco in chineza

Lasă un răspuns

