Exotic

Nu, nu e primaria Cubei Havanei (capitala Cubei), chiar daca vedeti palmieri in fata ei! 🙂

E poza zilei si reprezinta aripa veche a primariei Gugesti, infrumusetata cu doi palmieri.

primaria gugesti aripa veche cu palmieri

Nu pierdeti postarile urmatoare, voi posta poze cu lucrarile din Gugesti: Central Park Gugesti, Biserica din centru „Sf. Constantin si Elena” si parcul din fata primariei! 😉

11 răspunsuri

  1. Ai uitat să spui că sunt artificiali!!!!

  2. N-am verificat si treaba asta. Poza e facuta de la distanta.
    Nu era importanta consistenta plantelor, ci mai mult estetica designului! 😉

  3. Dupa titlu ma asteptam la ceva mai pompos, macar niste palmieri mai maricei! Iar daca sunt artificiali, chiar ca n-ai facut nimic 😛

  4. De admirat, daca nu au facut asta ca sa mai spele niste banuti.
    Astept restul de poze.

  5. hai odata cu pozele alea ca pana le postezi tu ajung si le vad singura:P

  6. Tot bantuind drumurile judetului Bacau in ultima vreme, mi-a fost dat sa vad niste locuri mirifice, si niste comune foarte frumoase. Sa nu credeti ca parcul nostru din Gugesti e cel mai frumos, modern, futurist, toate localitatile au avut fonduri europene de dezvoltare a infrastructurii: aici incluzand primaria, drumurile (care la noi nu este), canalizare, apa potabila, ba chiar si gaze naturale (pe un coclau am casit chiar o localitate in care nu era apa potabila dar aveau gaz metan). Asa ca rugam autoritatile locale sa grabeasca un picut cu lucrarile pentru ca stim cu totii ca banii de la uniune, in cazul in care nu se cheltuiesc conform proiectelor, se returneaza, si e pacat! Oricum e frumos ce s-a facut pana acum, dar ar trebui mai mult, ca bani este din belshug! Hai la mai mare! Urmatorul pas, REABILITAREA TERMICA A BLOCURILOR! Sanatate si virtute… c-avem bani, s-avem ce…

  7. arata fain, oameni gospodari, se vede!

  8. Mie-mi plac cablurile alea atarnate… sunt bestiale! Acolo se vede cat de atenti la detalii sunt oamenii… din pacate.

  9. Hop şi eu! Am revenit pentru că am aflat că m-am înşelat : palmierii nu sunt artificiali, ci sunt ADEVĂRAŢI. Am vestea chiar de la domnul primar, GOSDPODARUL ŞEF al comunei pe care pe această cale îl felicit şi îi urez să aibă parte de mai multe realizări, pentru că ştiu că are şi proiecte şi ambiţie! Abia astept să văd palmierii ” făcuţi mari” , plantaţi direct în pămant şi să mă bucur de umbra lor. LA MAI MARE!

  10. Da cu rododentronii ce ati avut??? Haaaahhhccc…. care este!

  11. Mi-a luat ceva sa descopar palmierii in poza… 😛

Lasă un răspuns

