50 bani (nu, nu e vorba de raper-ul „50 cent”!)

Ce faci daca n-ai 50 de bani si vrei sa faci cumparaturi la greu in Carrefour (asta insemnand ca nu iti vor fi suficiente n cosuri de mana, iar caruciorul este absolut necesar)?

Pai ai cam avea urmatoarele variante:

– te rezumi la un cos de mana, iei doar strictul necesar, te ajunge mai ieftin;

– renunti si la cos si faci o plimbare gratis prin supermarket;

– pandesti la „depoul” de carucioare pana vine un nene sa-l aduca si sa-si recupereze cei 50 de bani inghititi de fiarele pe roti; cand l-ai zarit il interceptezi si-l indupleci sa-ti predea carutul, fluturandu-i bineinteles o bancnota de 1 leu. Putini se vor cauta sa-ti dea restul, insa multi vor fi bucurosi de afacerea incheiata.🙂

– rogi pe cineva sa-ti schimbe o bancnota de 1 leu in doua monede de 50 bani. N-are nimeni, firesc!

– iti incerci norocul la o casa din supermarket, unde casierita va ramane imnarmurita cand tu ii vei flutura o bancnota de 1 leu prin fata ei. (Atata panica si frica n-am vazut in viata mea cum am vazut astazi pe chipul alb ca varul al femeii de la casa, cand m-a vazut cu bani in mana, cerandu-i sa mi-i schimbe);

– mergi la „relatii cu clientii” unde primesti un banut, gratuit, care-ti permite sa eliberezi un carucior!🙂

banutul salvator

6 Răspunsuri

  1. pai puteai sa ma intrebi pe mine ca-ti ziceam direct ca te duci la rel cu clienti!!! nu stii ca am experienta in domeniu?😛

  2. ah..uitasem..iar ai fost la carrefour?? credeam ca te-am convins sa nu

  3. Pai de unde vrei sa cumpar? De la Gugesti?
    Stiu ca pentru unii Carrefour = lux, dar e mai ieftin ca-n alte parti. De fapt tot acolo ajungi cu micile tepe ale astora de la Carrefour!😀

  4. Nu ştiu de ce perseverezi in greseală! Până acum de unde făceai cumpărăturile, când nu era carfur în Focşani? Mergi şi acolo, poate e mai ieftin si nu se plătesc cărucioare. Zamfir mai e o variantă. Tot pe centură. În schimb eu optez pentru varianta cu coşul mai mic, pentru cumpărături mai puţine. Buget dupa „renumeraţie”.

  5. Smecheria cu ajutorul de la Rel cu Clientii o stiam si eu. Ba acolo, poti sa si schimbi banii mai mari, am vazut eu!
    Si referitor la lux sau nu, mie Carrefour mi se pare chiar ok in comparatie cu alte magazine gen supermarket de cartier, unde preturile sunt mai mari cam cu 1-2 lei. Problema hypermarketului in general este ca te duci sa iei doua chestii si iti cumperi pana la urma vreo 15! Aici se vede stapanirea de sine.
    Iar comparativ intre hypermaketuri/ discount stores sau cum le mai spune, gen Real/ Kaufland, cred ca in Real sunt cele mai bune preturi. Asa imi spuneau niste prieteni care au avut rabdare sa faca comparatie. Problema ta insa ramane, pentru ca din cate stiu in Focsani nu a venit si Real-ul. Nu stiu cum mai sta treaba cu Interex… era vorba sa se faca si un mall cumva legat de el, ce vesti mai sunt acolo, poate ne scrii curand si de asta.
    In concluzie, cumpatare si rabdare la cumparaturi!

  6. Nu prea are legătură cu cei “50 bani ” , însă acum am observat încă ceva la vestitul Carrefour : am văzut un angajat care ” alerga dintr-o parte în alta printre rafturi cocoţat pe ROLE! Nu ştiu ce rol (sarcină) avea ,dar era imposibil să nu-l remarci. Personal în 60 min m-am intersectat cu el de 6-7 ori! Unde mai pui că avea şi protecţie la coate !

Lasă un răspuns

