Daca tot s-au scos radarele fixe…

pe E85 pot circula si avioanele! 🙂

Iata poza zilei:

avion pe E 85

9 răspunsuri

  1. super tare … si titlul mi se pare foarte adecvat!

  2. Eu zic sa mai investighezi! Poate e un nou model de Dacie. Oricum, unde gasesti poze d-astea, ma faci sa mi se pare banal Bucurestiul!

  3. :)) Hai ca asta e tare….

  4. bine ca am aflat ca s-au scos radarele fixe..venim mai des acuma

  5. Ai inteles gresit , asta e noul bolid al politiei pentru a prinde motociclistii :-)))) si eu cred ca e mai bun E 85 ca o pista de avioane

  6. Pe unde umblai de ai facut poza asta? Ce noroc pe tine!

  7. Poza nu e facuta de mine, ci de un prieten de-al meu stiind ca-mi plac pozele de genul asta! 😀

  8. Faza e ca o cunostiinta mi/a povestit ca a vayut la Marasesti in parcare un avion, dar zicea ca era busit, probabil aterizase fortat. Acum tu ti-ai facut din nou datoria si ai clarificat situatia. Bun si instantaneul!Felicitari!

  9. Viata la ţară e întotdeauna mai palpitantă! Bucurestiul sucks… te strecori cu motorul printre niste prăpăstii de masini de care nici n-am auzit. Însă cum apare ipostaza de a depăşi un avion pe e85? Foarte tare domnule.

Lasă un răspuns

