Viata e frumoasa!

Ma gandeam la toate asa zisele mele probleme: ca a zis cutare ceva si m-a jignit, ca cineva mi-a blocat calea de acces catre propria-mi proprietate, ca altcineva m-a amenintat ca-mi sterge blogul daca scriu chestii „neadevarate”… Doamne cate probleme pe capul meu! Cat stress!!!

Apoi am dat peste o carte numita „Legea celor puternici” scrisa de castigatorul premiului Pulitzer in 2008, Steve Fainaru (da, tatal lui era de origine romana). Dupa ce am citit cartea mi-a fost rusine cu problemele mele.

legea celor puternici steve fainaru

Nu stiu ce e premiul Pulitzer (glumesc), dar cartea asta il merita inzecit!

Daca simtiti vreodata ca problemele pe care le aveti (sau credeti voi ca le aveti) sunt prea mari si imposibil de rezolvat, cititi aceasta carte; eu in doua zile am terminat-o. M-a emotionat, m-a facut sa traiesc dramele unor tineri, mi-a arata legi aberante (respectiv lipsa legilor) ale celui mai puternic stat din lume, am rezonat si chiar am plans. La final am realizat ca sunt lucruri mult mai importante pe lumea asta decat cele pentru care ne stresam noi zi de zi.

Viata e scurta, dar e frumoasa! Traieste-o si nu te mai plange, se petrec lucruri mult mai rele decat cele pe care le traiesti tu acum!

10 răspunsuri

  1. Ha, asta citesc si eu acum.

  2. 1 la mana eu am decis de mult ca viata e frumoasa si ca sub toate „problemele” e un strat de frisca!
    2 la mana, ma intreb daca ai terminat cartea in 2 zile, cum s-a descurcat saraca Ralu singura cu toata treaba?
    3 la mana, indiferent daca stim sau nu cat de frumoasa este viata, merita sa mai aflam o data chiar si dintr-o carte! Asa ca, lectura placuta!

  3. mai scrii despre carti…f frumos..momentan citesc statistica:)

  4. Numele autorului a fost predestinat sigur! Sper sa nu greseasca semnatura niciodata sa inlocuiasca „f” cu „g”

  5. Vreau si io cartea asta….. o mai fi la chioscurile de ziare? 🙂

  6. va mai zic eu una… – toti oamenii sunt muritori – de „simone de beauvoir” – eu o citesc de 2 luni, sunt cam lenes, e buna dar cam plictisitoare.

  7. @ Ady
    Eu aveam un coleg la liceu pe care il chema Fainoiu, insa proful de matematica il striga mereu Fainaru 🙂

    @ Stel
    Mai nu stiu daca o mai au la chioscuri, dar cred ca o sa apara si prin librarii (daca n-a aparut deja).

  8. Sounds quite interesting… maine o cumpar si eu. 🙂

  9. M-ai facut sa cumpar si eu cartea dar inca n-am timp sa ma apuc de ea. Daca nu imi place te umplu de spam :))

  10. Carte foarte emotionanta si foarte interesanta. Viatile unor oameni adevarati sunt relatate in aceasta carte.

Lasă un răspuns

