Am descoperit „World of goo”

world_of_goo_box_winmacUn joc inovator si pe cat de simplu, pe atat de interesant!

Vi-l recomand cu caldura. Se poate juca la orice ora si la orice varsta. E un joc relaxant si amuzant!


7 răspunsuri

  1. Ai apucat-o pe caile jocurilor, ce-o sa se aleaga de tine! Monopoly si altele, numai la astea iti sta gandul! Eu am trecut pe seriale mai nou, dar nici asa nu e bine. Recomand mai degraba iesiri in aer liber si jocuri care presupun sa te ridici de pe scaun! 🙂

  2. Diana, văd că eşti în ton cu încălzirea atmosferică şi ne îmbii la plimbări în aer liber şi mişcare pentru sănătatea corpului. E bine , dar tu tu faci mişcare ?
    Am calculator de 3 ani, internet de 56 luni , însă până acum am jucat doar free cell, (spaider)solitaire şi încă 2-3 jocuri care există în programele calculatorului. Nu mă interesează şi le refuz din start. Cred că Voi încerca acest joc descoperit de tine ,Andrei, dar nu promit. pa. P.S. Îmi place că ai devenit mai activ !!!!! ( pe când Cristi Popa….. lasă de dorit)!

  3. Mereu am fost activ, insa n-ai observat dumneata! 🙂
    Cat despre domnul Cristi, e mai greu sa fie activ atata timp cat nu are internet acasa! 😦

  4. uite tu caile destinului (vezi LOST), cum isi freaca mendrele si… tocmai mi-am tras… internet! Si chiar voi revolutiona blogul!

  5. Numai ca uitai… (off topic, ca de obicei) ca am vrut sa comentez artiholu. Vreau sa reinstauram monarhia absolutista a „poker night” – ma simt norocos ca google! Spor

  6. MERSI ,ANDREI!

  7. Pare dragut jocul. Mai bine dadeai link catre torrent , nu catre site-ul oficial 😀

Lasă un răspuns

