Intrebare:

Spalatul excesiv pe maini dauneaza in vreun fel pielii?

8 răspunsuri

  1. Pai tu ar trebui sa stii mai bine, ca ai studii oarecum in domeniu 🙂

  2. Da… dauneaza… scade sistemu’ imunitar si corpul devine sensibil la toate bacteriile.
    Barfa: Cineva se stergea pe maini cu servetel umed dezinfectant dupa fiecare atingere a diferitelor obiecte.
    A murit de cancer de piele 😛

  3. Da, sigur că dăunează , mai ales dacă nu schimbi apa în care te speli!!!!!!

  4. @ Diana
    Eu am tot cautat ceva „de rau” cu privire la spalatul excesiv pe maini si n-am gasit decat de bine… De aia am postat intrebarea! 🙂

    @ Stel
    Sa fie oare adevarat?!?

    @ OMU
    Bine zis…! 🙂

  5. Ati auzit voi barfe adevarate !? 😀
    Am auzito de la o persoana de incredere…., dar cine stie de unde a auzito el ?
    Apropo de barfe: Acu vreo 10 ani, tata a fost implicat intr-un accident rutier…. in urma accidentului s-a ales cu o vizita scurta la spital.
    Problema e ca din vorba in vorba, si dupa ce unii au vazut masina in care a fost tata, am inceput sa primesc telefoane de condoleante….:D

  6. se usuca pielea…

  7. Tot ce e in exces – dauneaza… Aviz amatorilor!

  8. da, usuca pielea. eu la birou ma spal de vreo 4-5 ori pentru ca lucrez cu documente si imi simt mainile mizerabile, am pe birou cutia cu crema de maini si ma dau dupa fiecare spalat.

Lasă un răspuns

