La piata din Gugesti

Desi s-a dat in folosinta noua „hala”, de fapt piata noua din Gugesti, lumea tot afara sta!

piata-gugestiChiar daca bate vantul, chiar daca ploua, important este „vadul”, vizibilitate catre client! Asa ca oamenii care vin sa-si etaleze marfa nu se ingramadesc sa intre „in” piata! De ce? Pentru ca nu-i vede lumea!!!

Cateva tarabe din vechea piata au mai ramas afara, asa ca lumea tot pe alea le foloseste.

Am intrebat o tanti care vindea lapte:
– Nu aveti voie inauntru?
– Ba da! mi-a raspuns mirata femeia.
– Pai de ce n-ati intrat? E mai scump?
– A, nu! E la fel peste tot. Doar ca n-a intrat nimeni, asa ca n-am intrat nici eu!🙂

12 Răspunsuri

  1. Eu ştiu că orice lucru nou are instrucţiuni de folosinţă, în caz contrar ( sau dacă nu sunt scrise şi în limba română) Oficiul Pentru protecţia Consumatorului poate aplica amenzi. Primăria a „respectat ” legea? …………………………………………………………………………………………………………Glumeam, civilizaţia ţine de oameni în primul rând, iar de multe ori poate fi confundată sau asimilată noţiunii de inteligenţă şi astfel ne-ar putea fi uneori uşor să fim civilizaţi, dar nu mereu , după cum lesne se poate observa în PIAŢA GUGEŞTI !

  2. Scuza-ma, dar n-am prea inteles nimic din comentariul tau…😦

  3. 🙂
    cool

  4. Prietene Andrei, mai citeşte, poate eşti obosit după 1MAI!

  5. Piaţa a fost construită pentru desfăşurarea unui comerţ civilizat, însă precupeţii nu au ştiut cum să o folosească!

  6. Chestia e ca nu ii vede lumea inauntru. Iar lumea nu e obisnuita sa intre intr-o incapere pentru a-si face piata.
    Totul e din obisnuinta. E mai greu la inceput…
    Daca se inlaturau si mesele de afara, oamenii ar fi fost obligati sa mearga inauntru sa-si desfasoare activitatea de comert, nu?!

  7. vezi tu, la oras e simplu, ii duce primaria unde vrea, oamenii au nevoie de legume proaspete, intra si cumpara..la tara mai exista gradini, si in general din amintiri imi aduc aminte ca vara se consuma din productie proprie in rest se saliveaza ca nu sunt bani!
    e logic ca vanzarea trebuie putin incurajata, de-aia stau afara

  8. E mai comod afara…. mai ales pentru cumparatori…. zic si io…..
    si se vad preturile de la balcon (scump domle’ scump…. dincolo era mai ieftin).

  9. Eu as intra inauntru, ca poate e mai ieftin doi pasi mai incolo, daca ai curaj sa verifici! De obicei, la intrarea in piata, se pun preturi mai mari, pentru cei grabiti. Cel putin, eu asa am observat la piata de langa mine.

  10. Din ce ai spus tu Andrei, eu am inteles ca oamenii, in acest caz comerciantii se comporta ca o turma, ca o gloata fara rationament ( ar intra toti inauntru daca nu ar mai fi mese afara). Oare atat am reusit sa evouam? Cred ca Diana are un punct de vedere pertinent! Stel, te/ai dat pe snoave?Buuunnnn!

  11. Multumesc Omu🙂

  12. Sa va zic una… Stiu cine nu ar cumpara de pe tarabele alea in mod sigur… Aia care fac pipi din cand in cand si mai mereu dupe ce iese de la o bere de sus de la katterpilar! Eu unu… zic pass!

Lasă un răspuns

