Tricou amuzant

Din colectia primavara-vara 2009 va prezint urmatorul tricou:

tricou-amuzant

Si in detaliu:

tricou-amuzant-detaliu

10 răspunsuri

  1. Frumos şi interesant tricou, dar nu aş îmbrăca aşa ceva decât maxim de 2 ori la caterincă! Nu recunosc personajul care iese de după ” cortină” , dar cred că nu el e esenţa, ci textul!

  2. pe cine ai pozat? cine este posesorul?
    am ramas in urma cu tendintele!!!

  3. După lănţişor , un rapper ratat din sinistraţi, prins printre blocuri!

  4. Nice 😉 De unde ti l-ai cumparat?

  5. @ Radu
    Nu e al meu 🙂

  6. Aaa 😀 Ups 😀

  7. Super tricou’ … vreau si io…. ca doar locuiesc aproape de „sinistrati” 😀

  8. Mie nu nu implace 🙂 Iachhhhh!

  9. Vreau si eu un tricou din asta … dar unu din care sa iasa Vanghelie si sa zica „Care este”.

  10. mai eu unu am aflat secretul personalizarilor;)..daca va intereseaza ,va pot realzia toate cerintele vostrre de grafica si printare, la un pret mult prea rezonabil 25 lei,cu tricoul meu..si sa va faceti o idie aceste tricouri sunt tricourile care le gasiti in magazin cu 40 lei deci..alegeti voi varianta;)

Lasă un răspuns

