Flash news: tocmai am simtit un cutremur!

Vrancea, Gugesti

Dap, s-a hâţânat casa cu noi. Retelele au picat. Toata lumea e la telefon!
In caz ca va intrebati: Da suntem bine! 🙂

UPDATE: 5.3 pe scara Richter la ora 20:22

tabel-scara-mercalli-richter
Sursa tabel

Vezi detalii pe Centrul European Mediteranean de Seismologie

9 răspunsuri

  1. Si la mine s-a simtit. Eram la bucatarie cand frigiderul a inceput sa se miste. Mi-am dat repede seama ca e cutremur si m-am adapostit sub tocul usii. E un loc recomandat pentru ca acolo e structura blocului care e rezistenta.

  2. Da, Radu: sub tocul usii, nu iesim pe scari sau luam liftul, iar in cazuri grave (cutremur puternic) ne bagam in cada! Cada de preferat sa nu aiba apa in ea 🙂

  3. Andrei, tu de „ispita de a lua liftul eşti scăpat”. Mă bucur că eşti bine, oricum nu aveam ce să păţim la un cutremur aşa scurt şi fără vlagă ! Aşteptăm altele!

  4. Corect. La mai mare! Treaba cu cada nu o stiam. De ce tocmai in cada??

  5. eu invatasem la scoala ca la Buc sesimte mai tare decat unde are epicentrul, adiuca in VN..si pana la urm acica in Buc a fost mai slab decat la voi…nu mai inteleg nimic

  6. @ Lavy
    depinde de adancimea la care se formeaza cutremurul. daca e „mai” la suprafata atunci se simte mai mult in epicentru. daca are loc la adancime mare atunci intensitatea este mai mica la epicentru si mai mare la Bucuresti de exemplu (adica la distanta cat mai mare de epicentru).

  7. Cada trebuie să fie din fontă, cred…

  8. Dap… am uitat ca intre timp au aparut tot felul de cazi din tot felul de materiale 😀
    Oricum, majoritatea blocurilor care stau sa cada, inca au cazi din fonta 🙂

  9. Eu la Brasov n-am simtit nimic, eram la un botez si cred ca dansul a acoperit bine orice tremuratura. Referitor la adapost, nici tocul usii n-ar mai fi sigur, am citit recent si eu un mass pe mail referitor la asta si se zicea acolo ca cel mai bine te adapostesti langa un obiect mare pentru ca la cutremur in jurul obiectelor mari se formeaza goluri printre daramaturi si nu esti strivit. Nu stiu exact cum e corect, dar prefer nici sa nu am ocazia sa aflu mai multe…

Lasă un răspuns

