Cu sarbatorile… de Pasti

N-am mai avut timp de nimic zilele astea. Serviciu, cumparaturi, oua si cozonaci.

Prin Gugesti se lucreaza de zor, si la primarie si in parcul central, de parca vine sfarsitul lumii! Am si poze, insa nu mai am timp sa le pun.

Mai aveam cateva subiecte pentru blog, dar cred ca pana dupa sarbatori imi voi trimite blogul intr-o scurta vacanta.

Pana la revenire, va urez un „Paste fericit!” si mult soare!

Nu uitati FARA EXCESE!!! 😉

3 răspunsuri

  1. Mulţumesc! Şi eu îţî doresc să ai „UN PAŞTE FERICIT ” alături de familie şi cei dragi!

  2. Hai, povesteste-ne acum cum ai petrecut!

  3. Mersi ca mi-ai spus cum sa fac 😀 eu cand vroiam sa dau la wordpress nu imi mergea linkul… mersi mult 🙂 nu apropa comentariul asta 😀 am vrut doar sa iti multumesc

Lasă un răspuns

