Propun Brasovul ca si capitala a Romaniei

Am fost in Brasov si am ramas impresionat si placut surprins.

Orasul e curat. Are strazi impecabile (fara gropi!!!), parcari pentru toata lumea (si chiar mai mult decat atat), nu sunt caini vagabonzi, frumos iluminat, spatii verzi, ghene de gunoi amenajate, sosele de 6 benzi pe sens unic prin centrul orasului, spatii de joaca pentru copii in fiecare cartier.

Orasul se afla intre primele 5 orase ale Romaniei ca numar de locuitori (statistica din 2006 a INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA), fiind centru universitar si cultural-artistic. Nu mai amintesc de potentialul turistic al orasului si al zonei din vecinatate.

Astept completari si alte propuneri pentru capitala Romaniei!

Desemenea astept sustinerea Bucurestiului cu partile lui pozitive!

6 răspunsuri

  1. Da, BRASOV, ar putea fi o capitala mai ales deoarece se simte in acest oras un aer occidental, se vede curatenia si buna educatie si mai ales pentru ca e atat de mult diferit fata de orasele noastre moldovenesti. Eu am un post in care sesiyam un aspect negativ al Brasovului , dar nu am insistat prea mult deoarece nu am vrut sa umbresc multele lucruri bune care mi-au placut. Specific ( pentru ca mi-au placut mult ) arterele bulevardelor principale prevazute cu sens unic si multa curatenie.

  2. Nu ma pot sa ma opun, sunt brasoveanca! Totusi, pentru binele nostru, al celor de aici, cred ca mai bine ca nu suntem capitala. Din cate vad, unde e capitala e si nebunia, aglomeratia, traficul, mizeria, oameni grabiti si neatenti, indiferenti la maxim, egoisti fara sa stie… 😦 Mai bine stam noi linistiti, lenti cum ne e reputatia, atenti la fiecare frunza care cade sau mugur care infloreste, cu prietenii la iarba verde in fiecare week-end. Bucurestiul are si o parte buna, prin cativa oameni care au ramas drepti in el si de care tot ti-e dor, sau mai multe parti, daca reusesti sa ajungi la teatrul care incepe la 19.00 sau daca prinzi un loc in Herastrau unde nu sunt mici la terasa 🙂
    Cred ca Brasovul e asa frumos, tocmai pentru ca e doar atat, un oras mare la munte.
    Se mai pot face multe si nu e loc de spus acum, plus ca as sesiza cateva aspecte mai triste, dar prefer sa cred ca sunt exceptiile care confirma regula ca merita sa te muti la Brasov 🙂 So, who’s next?

  3. Daca as gasi un loc de munca bunicel si stabil… si maine as pleca la Brasov…. imi place.

  4. capitala implica multe…vb Dianei. Dar poti sa-l pui capitala..cu numele doar, practic in Bucuresti se intampla TOTUL.

  5. Mă gândeam şi eu cândva la asta, deşi unii braşoveni nu sunt atât de încântaţi de oraşul lor. Poate din pricină că-l văd zilnic…

  6. sunt braşoveancă şi sunt mândră de oraşul meu dar nu aş vrea să devină capitală
    nu vreau să-l văd iar murdar ca acum 4 ani

Lasă un răspuns

