Fraza zilei

Vreau sa angajez pe cineva sa mearga la serviciu in locul meu!

14 Răspunsuri

  1. Stiu eu pe cineva, dar ce trebuie sa faca, si apoi ce salariu oferi ?🙂

  2. Mai, dar stiu ca esti deprimat rau! Eu zic ca doritori s-ar gasi, dar trebuie sa aiba studiile tale? Cu vremurile astea, esti cam printre putinii care isi ofera job-ul. Are you sure about it?

  3. … adica vrei sa fii patron😉

  4. DA vreau sa fiu patron! Dar din ala care-si ia liber cand vrea, care-si permite sa manance in oras, si daca ii vine chef isi ia si motor nou-nout!🙂

  5. Ai un blog interesant .. nu te lua dupa voturile din poll. Voturile mici sunt date din rautate😉

  6. Mama, ce de pretenitii! Si eventual fara impozit pe dividende!😛

  7. Mi se pare corect… asa trebuie traita viatza!!!! ca doar e scurta
    Numai succesuri.

  8. PS: Ai fost la SMAEB ?
    Daca da… vrem poze pe GUGU. 😀

  9. la cati sunt angajati ca sa munceasca in locul altora, asta cu mersul in locul altcuiva la serviciu mi se pare un pas normal. o evolutie. lipseste precizarea cine ia salariul.

  10. Scriu ca un tampit posturi imense, documentate, „research-etate” si comentarii pauza. Arunc o fraza la nervi si starnesc numeroase reactii… hmmm. O sa-mi revizuiesc atitudinea! Poate o sa iau modelul lui cristean si o sa fiu mai pragmatic😉

  11. Cele mai bune lucruri vin din instinct, nu din analize…🙂

  12. Uite vezi tu… cine a invatat carte… are serviciu laBa cau, castiga cat sa nu moara de foame si noroc ca are toale cumparate mai demult si nu e nevoit sa isi reinoiasca garderoba, isi permite doar o scurta naveta la serviciu cu motorul, isi permite o chirie mare, cu intretinere pe masura… are si program scurt vinerea, si week-end-uri libere. Avantaj Sampras!

    M(B)orala: Ai grija ce iti doresti, ca se poate indeplini!

  13. Mă bucur pt. tine ! Înseamnă că NU MAI EMIGREZI?

  14. asta constatam si eu, frate! cred ca lumea vrea mai mult sa-si spuna parerea decat sa ii citeasca pe altii..asta-i farmecul unui blog.

Lasă un răspuns

