Pe timp de criza se recomanda… pescuitul!

De recomandat ar fi, si ideal, pescuitul gratis cu posibilitatea pastrarii capturii in vederea utilizarii acesteia la ciorba de pranz! 🙂

Ideea e ca am fost la pescuit! Nu, nu am avut zi libera. Dupa program, nemancat si nebaut, m-am abatut la balta din vecinatatea locului de munca. Balta aprtine primariei din Dumbraveni si percepe o taxa de 10 ron pe cap de „pescuitor”. Pestele e mic si nu trage mai deloc, insa distractia e garantata. Aer curat, broaste iar mai pe seara multi lilieci.

Nu va mai plictisesc si va las in compania catorva poze…

001002003004005

8 răspunsuri

  1. ia uite ce frumos e la tara…doar cand vine sezonul cald ma refer…era sa uit..e gata ciorba aia????

  2. Trage pestele mai bine la bustul gol?

  3. si tu ai dat la peste sau la liliac? 🙂

  4. sa inteleg ca blogul meu nu e destul de bun pt povestile tale . BINE!!!

  5. Lasa ca vin io si prind tot peste ca nu prea va pricepeti :P.
    (vezi ultima poza de pe blogul meu 🙂 😛 )

  6. Eu l-am vazut pe-al lui Tavi si e maaaaaaaaareeeeeeeeeee 😉

  7. @ diana
    Tot secretul e sa pescuiesti la bustul gol! Asta e de fapt marele secret al pescarilor. Mai putin al celor care dau la copca! 🙂
    @ mielu
    Nu, am dat la rama 🙂 dar s-au dat liliacii la noi, mai pe seara, pe racoare! 🙂
    @ Tavy
    Prietene, fii linistit ca sunt vizitator fidel! Bineinteles ca ti-am vazut captura dar mi-a fost rusine sa las comentariu, eu neridicandu-ma la nivelul capturilor tale! 😀

  8. E mai ieftina balta decat la PAREPA!

    Dar decat sa merg pana la TECUCI…mai bine aici!!

Lasă un răspuns

