Cel mai popular articol!

Se pare ca multa lume e interesata de cum arata scris numele lor in chineza. Postarea asta mai veche mi-a bulversat blogul intr-un sens pozitiv. Lucrul asta poate fi dovedit prin captura de mai jos:

cele-mai-polulare

Asa ca, m-am hotarat sa fac si eu ceva pentru cititorii mei care m-au vizitat atat de insistent si si-au cautat numele in chineza. Am facut o selectie de 38 de nume barbatesti (deocamdata 38 si deocamdata barbatesti, sa nu zica lumea ca sunt misogin), le-am arhivat si le-am uploadat (incarcat) in „fisierele mele” – in coloana din dreapta a blogului, sub „drepturi de autor” -.  De acolo le puteti descarca in voie!

Lasă un răspuns

