Elvis si prietenii!

N-am putut sa ma abtin! De obicei nu pun materiale de pe youtube, dar filmuletul asta chiar m-a impresionat! Nu spun mai multe, doar vizionati-l! Merita! L-am vazut cred ca de zece ori pana acum, si continui sa dau replay! 🙂

L-as fi preferat pe STING la chitara bass, dar asta e! 🙂

3 răspunsuri

  1. bine facut..

  2. Da, oameni mari!!!!!!!!!! astăzi am dat în „boala ta” şi am urmărit un artist pe you tube şi am fost profund impresionat şi chiar cele vizionate mi-au dat un optimism şi o energie adolescentină. Acest lucru se datorează şi faptului că în adolescenţă eram un fan „ascuns”(cine mă ştie îşi explică) al inegalabilului MICHAEL JACKSON, cu adevărat rege al muzicii pop.

  3. No Comment !!!

Lasă un răspuns

