Din categoria ce mai e nou pe blog…

10In coloana din dreapta mi-am pus un nou poll, adica un loc unde sa-mi dati o nota la blog. Am mai avut unul, insa fiind incomplet, adica neavand toate notele, multi nu se puteau exprima in voie. Asa ca am facut unul nou pentru ca toata lumea sa fie multumita. Nu e obligatoriu sa-mi acordati o nota, insa daca nu e prea mare deranjul va rog sa ma notati pentru blog. Atentie la nota pe care mi-o dati, pentru ca nu puteti vota decat o singura data! 🙂

Pentru ca parerea ta conteaza pentru mine!!!

Pentru sugestii imi puteti scrie pe adresa adunatedelasate@yahoo dot com sau ma puteti gasi pe mess la acelasi ID adunatedelasate

6 răspunsuri

  1. Ai încasat un 10, pe merit, şi sigur mai ai şi alţii!!!!

  2. cat de subtila sugestia cu zecele 🙂

  3. @ thcgirl77
    Merci.
    Oricum, am multi „cititori” care ma noteaza cu nota 1!!! Si nu inteleg de ce?
    Eu stiam ca 1 se da pentru copiat! Nu merit nici macar un 5 pentru ca am grija cat de cat de blogul asta si mai scriu si cate ceva din cand in cand?! 😦

  4. eh da`i in frast pe aia :p

Lasă un răspuns

