Azi e meci, maine e vara!

Pentru cei care au uitat ca azi e meci, le reamintesc eu: astazi, la ora 20.45, marele meci Romania –  Serbia! Meciul va fi transmis pe Antena 1, dupa stirile cu Simona Patruleasa!😉

Eu auzisem ca va fi si un fel de simulare in toata lumea si se vor opri luminile. Cred ca doar asa sa avem si noi o sansa sa-i batem pe sarbi!🙂

Maine 29 martie 2009, se dau ceasurile inainte, astfel ora 3 devine ora 4!🙂 (Si ca sa stiti pe viitor, in fiecare an, in ultima duminica din luna martie procesul se repeta!). Cei care aveti ceasuri/telefoane/PC-uri destepte, care se regleaza automat la noua ora aveti grija sa nu dati ceasul cu 2 ore inainte! Eu am patit-o anul trecut😀

2 Răspunsuri

  1. Mersi, mă voi conforma.Mai rău de cei care trebuiau să se treyeacă dimineţă pt. că dimineaţa va veni mai repede.Referitor la meni, nu avem şanse mari la cele 3 puncte.

  2. Că tot românu se pricepe la fotbal se ştia, dar să am aşa dreptate în comentul iniţial nu doream nici eu. Asta e ţara e la acelaşi nivel ca şi fotbalul practicat. păcat!!!!!!

Lasă un răspuns

