Teste IQ

A nu se confunda cu formatie HiQ si nici cu poezia de tip Haiku! 🙂

De la o vreme toata lumea se ia de fiica cea mica a presedintelui. A facut si fata asta „cateva” greseli de exprimare si toata lumea i-a sarit in cap.

Si daca tot vazusem undeva pe internet „Rihana IQ = 96”  m-am gandit sa-mi fac si eu un test de inteligenta, sa-mi determin „aichiuul”. Am cautat un test in limba romana si am gasit. L-am descarcat si am incercat sa-l fac. Nu am reusit. Nu, nu din cauza nivelului mare de dificultate (testul este asemanator cu cel de la scoala de soferi, numai ca e putin mai dificil si mai lung) ci din cauza timpului necesar testarii inteligentei personale. Testul contine 90 de intrebari cu dificultate diferita si dureaza 50 minute.

einsteinDaca aveti la dispozitie 50 minute si o curiozitate arzatoare cu privire la nivelul vostru de inteligenta, puteti descarca fisierul „IQ Test!.exe” din „Fisierele mele” (aflat in coloana din dreapta a blogului, sub „DREPTURI DE AUTOR”). Pentru a descarca faceti click dreapta pe „IQ Test!.exe” si dati download! 🙂

16 răspunsuri

  1. Stii care-i faza cu fiica presedintelui? E fiica presedintelui! 🙂

  2. Einstein a fost varsator! Chiar crezi ca mai e nevoie sa-mi fac testul? :))

  3. Si eu sunt varsator! 🙂

  4. Da mai! voi, varsatorii sunteti ce mai tari, dar „leul” ramane cea mai buna zodie 😀

  5. De o saptamana tot aman sa ma „iau” de fata presedintelui.O voi face in mod obiectiv. Posibil ca tu ,Andrei, ai vrut sa spui ceva prin mentionarea „independentei” insa nu ai fost inteles

  6. elenuta mi se pare a fi doar „fiica presedintelui”! nu are nimic de aratat, nici macar frumusete-ca e „fotosopata” la greu!

  7. @ Mohui
    Sunt in totalitate de acord cu tine!
    Si tot ma tin sa invat si eu sa folosesc photoshop-ul, dar nu-mi gasesc timp. 🙂
    Bun venit pe blogul meu!

  8. Am făcut testul, pentru că până la urmă el era subiectul. Sunt cam învăluit în ceaţă, nu ştiu ce să fac : mă Bucur sau supăr de rezultat? Zi-mi ,te rog, testul este de grad mare de dificultate? este cebrul test pt. determinarea coeficientului IQ sau o versiune? Şi cel mai important tu l-ai făcut până la urmă ? Ce ţi-a ieşit?

  9. De fapt Einstein a fost peste. [Albert Einstein (n. 14 martie 1879, Ulm – d. 18 aprilie 1955, Princeton)] si acum intrati pe site-urile cu zodii si vedeti ca intre 20 februarie si 21 martie Soarele se afla in Pesti. Asa ca eu zic sa va faceti testul ala [pt varsatori]

  10. Asta ar insemna ca nu mai trebuie sa-mi fac testul pentru ca sunt in zodia Pesti 🙂

  11. Intotdeauna, unde Dumnezeu a dat intr-un loc a luat in altul. Adica l-a cam dezechilibrat pe saracu Einstein. – era pesti. Asa ca… Un om echilibrat ca o balanta… vezi subsemnatul… n-are nevoie de teste de hi-q… el le face! Salutari

  12. Endy, nu ai raspuns, sau nu vrei? Poti sa/mi trimiti pe mes raspunsul.

  13. Pai eu nu am reusit sa-l fac pentru ca n-am avut timp. Testul e ok numai ca in engleza, rezultatele pot fi putin viciate datorita traducerii. Daca ti-a iesit punctaj peste 100 esti ok! 🙂

  14. imi poate spune cineva care e faza la intrebarea 80 de la acel iqtest.exe?
    Este vorba de intrebarea cu sandu si ion la pronosort… nu se leaga nicicum

  15. eu raspuns corect la 78 de intrebari si mi-a iesit 136…
    stii cumva unde se gasesc raspunsurile la intrebari ca sa vad la ce am gresit?

    • Este un rezultat excelent. Felicitari!
      Nu cred ca e relevant unde ai gresit, aste un test pentru determinarea coeficientului tau. Nu trebuie sa inveti raspunsurile corecte, asta nu schimba cu nimic coeficientul tau de inteligenta.

      peste 140 geniu sau in vecinatate…
      120-140 inteligenta superioara
      110-120 inteligenta peste medie
      90-110 inteligenta medie normala

      Deci, felicitari inca o data pentru rezultat!

Lasă un răspuns

