Leapsa: Chestionar

O leapsa de la Lavy

1. Care e singurul lucru pe care nu ai vrea să-l schimbi niciodată la tine?
– umorul

2. Primul film care îţi vine în minte acum?
– Fight Club

3. Ce ai desenat ultima oară (pe hartie, nu în paint)?
– tomberoane de gunoi

4. De câte ori ai spus “te urăsc” până acum?
– de mai putine ori de cat am spus „te iubesc”

5. Cu ce personaj din literatură te identifici?
– Sherlok Holmes

6. Cât de bine te înţelegi cu tine?
– ma suport

7. Daca ar fi sa scrii o carte… ce titlu ar avea?
– „Aventurile tanarului…”

8. Descrie în trei cuvinte o persoană pe care încă nu ai cunoscut-o.
– pai n-o cunosc!

9. Continuă propozitia: Azi, încă adormit, m-am trezit visând la …
– noul meu proiect: comics in flash! 😉 (detalii cat de curand!!!)

O dau mai departe lui Cristean si lui Vlad Mocanu

5 răspunsuri

  1. Se pare ca a inceput sezonul lepselor. :))

  2. bai, nush’ ce sa zic, parca nu m-as baga. ce tre’ sa fac, sa completez si sa dau si eu mai departe?

  3. @ cristean
    e o tara libera! 🙂 nu e cu obligatie.
    in principiu da, raspunzi la intrebari si penalizezi si tu pe altcineva! 🙂

  4. pot sa le dau mai departe la zoso si la mircea badea?

  5. :))) da, poti! eu n-am avut curajul!!! :))

Lasă un răspuns

