Criza de la miezul vietii!

Daca tot traim in vremuri de criza, m-am gandit sa abordez si eu un subiect de criza, dar nu despre criza financiara vroiam eu sa vorbesc, ci despre un altfel de criza.

mid_life_crisis

Se stie si e demonstrat ca pe la 40-50 ani parintii nostrii intra intr-o „criza”, pe care americanii o numesc „middle age crisis”. Ei bine, chestia nasoala e ca, aceasta criza corespunde de cele mai multe ori cu inceputul vietii noastre, a copiilor! Se nasc astfel tot felul de conflicte si neintelegeri care nu duc niciodata la ceva bun! Ma intreb totusi cum am putea evita astfel de conflicte, cum am putea „trata” aceasta „criza” a parintilor nostrii?! S-a inventat vreun leac in afara solutiei de a ne ignora reciproc?

Un articol interesant (dar in limba engleza) despre aceasta „criza” gasiti aici

Sursa poza

8 Răspunsuri

  1. Oh la la, ce subiect! Pai, nu vreau sa dau din casa, dar e clar nevoie de multa rabdare si empatie. La urma urmei nu e o idee rea sa dai in mintea copiilor la nicio varsta!🙂

  2. Taica-miu resimte din plin aceasta criza, pentru ca de cand mi-am luat motocicleta anul trecut s-a plimbat el mai mult cu ea decat mine🙂

  3. trebuia sa faci macar un rezumat tradus ca n-are nimeni rabdare sa citeasca art ala in engleza😦 eu cel putin

  4. @ Lavy
    N-am avut timp sa fac si rezumat, poate daca sunt mai multi curiosi o sa-l si traduc!🙂

    @ mielu007
    Si eu am mototcicleta, dar tata n-are permis de motor, asa ca si-a luat 4 masini, ca permis pentru masina are! :))

  5. Ai sa-mi zici Columb, dar si eu am vrut sa scriu despre o astfel de criza… Eu insa despre una mai timpurie… Posibil sa existe, posibil sa fi descoperit-o eu!!! Sper sa imi fac timp sa mai si scriu pe blogul plin de colb! Salutari

  6. 4 masina are tata? Mamamia, dar stiu ca ai zestre, nu gluma!🙂

  7. hahaha, tocmai vazusem un film interesant cu o intriga ce ma ducea cu gandul exact la middle age crisis. intrebarea mea este: mai avem multe denumiri din astea pompoase pentru momentele cand ne simtim noi de cacat sau cand incepem sa ne purtam aiurea cu cei din jur?

  8. @ cristean
    am impresia ca intrebarea ta e retorica, asa ca… (dar, ma intelegi, trebuia sa spun ceva dupa comentariul tau, sa vada „fanii mei” :)) ca sunt cu un ochi pe blog!) e mult de filozofat pe tema asta, insa nu tin sa fac un studiu aici ca se plictiseste lumea🙂

Lasă un răspuns

